Gå til innhold

Bilen fusker... igjen

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

Jeg har nå egentlig funnet ut at det må være blandingsforholdet. Jeg kjørte motoren varm nå, og da virket den nesten helt fint... Så da er det jo tempsensor, LMM (nappet ut, men bilen fusket likevel), vakumlekkasje og lambda. Rare greier...

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke en dyse som har litt problemer med å åpne eller lukke da? eller kanskje brudd der mekka til for formotstandene?

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke mer klok av at bilen virker nå. Jeg har riktignok rotet litt med kontakten på LMM, tempsensor ++... Men nå var motor kald, men likevel så startet den og gikk helt fint. Har ikke fått kjørt med den annet enn i streeten da, skal ikke bli stående et sted uten tauehjelp! :) Men jeg VIL vite hva som var galt! :P Så NÅR det skjer igjen, kan jeg "lett" fikse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, dieseldyret ditt? "subaruen"? ;) Jeg fikk en kompis med Peugeot 106 til å taue meg... Han stoppet i en litt bratt bakke. Stakkars bilen ble bare bouncet bak mot min hver gang tauet ble strammet. Så jeg måtte rygge ned hele bakken og få ham til å ta fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fant jeg feilen gitt... Ved en tilfeldighet så jukket jeg litt på LMM stikket, og heyhey, der var feilen gitt. Er noe dritt med stikket eller kontakten på LMM. Så nå er det bare å fikse det.

Kan si at jeg har montert walbropumpen min nå, og nye filteret. Burde være nok bensin fram dit nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Nå, uten å gjøre noe, hadde jeg fått lampene tilbake! WTF... Bilen fusket som faen likevel... Får vel sjekke kabler, plugger osv da.

hadde samme probleme som deg. sjekk at koblingen til dynamoen sitter sikkelig fast ,

min fuska for den ikke ikke klarte å lade nokk støm til sprutte !

vil tro du har det samme problem , at det er dårlig kontakt som gjør at den ikke lader som den skal!!!

mvh joachim !

Lenke til kommentar
Del på andre sider