Tvåførr Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Noen som har prøvd, eller har noe å si om dobbel topppakning for å få ned kompen på motoren? Noen som hvet hva kompen blir med to pakninger på 1,2 i en fk motor? Takkker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Kjørte med dobbel pakning på 23at'en min. funka gull det.. Helt til en av dem røyk.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Noen som har prøvd, eller har noe å si om dobbel topppakning for å få ned kompen på motoren? Noen som hvet hva kompen blir med to pakninger på 1,2 i en fk motor? Hvorfor vil du senke kompen i en FK? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Vil vel sikkert mate på mer trykk.. :P Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Dreie ned stemplene litt eller kjøpe andre stempler kanskje? Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 kjøp heller forsterka toppakning, og drei eller bytte stempler! e85 er jo et alternativ da.. men du kan kjøre en del trykk på std fk også! Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvåførr Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Var ikke tenkt å ta ut motoren igjen med de første, men en eg har pratet en del med sa at ft/fk, var god for 400 gamp, de du da måtte gjøre var å få ner kompen. Har ikke snakka noe mer om det med han, men han skulle finne ut hvor mye eg skulle ta av stemplene, for det var noe med hvor mange kubikk toppen ble porta og noe greier, så ut fra det skulle han gi et mål. Men eg har ikke planer om mer en 300 da eg ikke har råd til datasprut, så er eg heller ikke lysten på å ta ut motoren igjen... Så bare lurer på om det er å anbefalle til noe slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Nå er jeg langt i fra noen ekspert, men det virker for meg som en heller dårlig ide å senke kompresjonen med å sette på dobbel toppakning. Ihvertfall når vi snakker om ladetrykk som er for høyt til å kunne kjøre med standard kompresjon på en FT/FK. Så for meg høres det ut som en svært lite holdbar løsning. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 vet det er tatt ut 400hk på org sprutet! men er vell ikke mye kjørbarhet igjen da.. til 300hk ville jeg byttet råder bare for å være sikker... Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.