volvo-peer Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 hallo. penger har jeg ikke mye av.og bilen skriker bokstavelig talt etter lakk.så vurderer å lakke svart matt.men er alikevell ikke helt sikker på om jeg skal gjøre det.grunnen er vell at jeg har på følelsen at det er vannskelig å få det vekk igjen vis jeg skal lakke den om noen år igjen.noen som veit? en annen ting er jo om det kommer til å se bra ut eller ikke? er en 77 mod 244.senk og eiker felger.er ikke noen som har bilde av detta a? si gjerne hva dere mener om svart matt volvoer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Har mattsvart benga på min.. Ser greit ut det, men skulle vært sprøyta på.. :b Sjekk ut tråden min for bilder. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Etter å ha sett denne vurdere eg sterkt svart matt til min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Heftig:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 En av de tøffere 240ene den med mattsvarte lakken der. Den er lakkert mørkeblå nå, bare sånn at du vet det. Selv foretrekker jeg den i mattsvart.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 er vell på grunn av det bilde jeg tenkte at min også skulle bli svart matt.hehe.den er grise rå. men min kommer til å rulle på eiker da.tror dere det blir fett? er litt usikker jeg... men vurderer å prøve.men om jeg om 2 år skal lakke den california vit igjen.blir det mye arbeid å pusse benga da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Hva med mattsvart bil, mattsvarte eiker felger :)? Hadde vært dritt stilig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 er ikke så vanskelig å pusse benga som som folk skal ha det til... bare så du vet det:P Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 er ikke så vanskelig å pusse benga som som folk skal ha det til... bare så du vet det:P Jeg har gjort mye av det :) Med en god sliper og mye papir, tar det maks halvannen dag:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Hold deg unna benga lakken, kjøp matt svart Quick lakk.. Den er helt kurrant å jobbe med å biter seg ikke fast på den samme udreglige måten som benga'n gjør.. Dem tre bilene jeg har rulla med Quick lakken har blitt jævlig bra iallfall.. Folk har kommet opp å spurt om den var sprøyta osv, siden den renner så fint ut vist du bruker en fin rulle å får matta underlaget ordentlig. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 det er fristenes gitt.hvor får jeg tak i sann lekk a?som ikke er benga.og pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 svart matt bil og svart matt felger...tja.kanskje det gitt.men det blir ikke for mye svart a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 svart matt bil og svart matt felger...tja.kanskje det gitt.men det blir ikke for mye svart a? Hva med svart blank på felgene da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 det er heller ingen dum ide:) hvor får jeg tak i lakk.hvor mange liter må jeg kjøpe?og pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 California hvit hadde blitt pent tror jeg ;) Men matt svart er greit nok (forandra mening på det etter jeg så det bildet som er lenger opp, tøff bil!) hvis du får lakka det på skikkelig vis ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg