volvo-r-sport Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Du som bor i moss, jeg vet om ett firma som selger gode gamle lakken som ikke er av typen vannbasert møkk. Kjøper du deg hvit lakk så er vel det en farge som ikke trenger klarlakk etter hva jeg har skjønt? Da koster det ikke mange kronene å få farge på den hvis du kjenner noen som har holdt i ei lakksprøyte før. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 vill egentlig lakke den california vit ja.går jo skade og lakk på skolen.så gjør det selv. hva heter firma?nr eller link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 er liksom ikke så ille denna heller http://i221.photobucket.com/albums/dd155/volvo-peer/digg_240.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Vil faktisk tørre å påstå at den er dritlekker jeg :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersTM Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Litt OT, men er det noen som har prøvd svarte eiker og polerte kanter på eiker-felger? Bilder? Viss ikke, hadde det jo vert rått å vere den første med det da:) Siter Volvo 240 GL 1989 - http://www.bilforumet.no/200-serien/170378-anderstm-volvo-240-1989-a-2.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 You got PM! jeg har sett en 240 med bredda polaris felger, men de var helt svarte... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Svart på bil som er ikke er svart eller når du ser en annen farge utvendig og innvendig så er det jævla jalla blir ikke bra. Med svart så ser du i tilleg hver eneste ugjevnhet og det ser hvertfall jævla jalla ut. SVART på 240 er JALLA! lakk den original. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Med svart så ser du i tilleg hver eneste ugjevnhet og det ser hvertfall jævla jalla ut. Hvis man er inkompetent med forarbeidet i hvertfall :spin Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Ja ungdoms grunnarbeid er aldri bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 ser ikke vitsen i å rakke ned på undommer så gi faen.sikkert mange som er under 20 som er flinkere på grunn arbeid enn deg... går for org farge jeg.og jeg skal være nøye med grunn arbeidet.he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Eg er 15 sjøl og det tar jæveleg med tid og du må slipe for hånd for at det skal bli perfekt. Har faktisk stelt opp ein samma modell som du har og bare ein proff kan få det heilt strøkent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Åå.så du er 15.jaja.daså noen som veit hvor mange liter lakk som trengs for å lakke en 244 a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Er det ikke to-tre liter om eg ikkje husker feil. Dette er med ett strøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Til tross for at du kanskje er ubruklig så bør ikke det bety at alle er like sugne vettu;P 2-3 liter med lakk skjer det forresten ikke at det går med på en 240, da må over halvparten ligge på bakken. Når vi RULLA caprisen min så brukte vi ca 1,5L lakk. Å den er en hel haug større enn en 240 noengang klarer å bli uten å bli bygga om til limmo.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 kjøper 2 liter jeg da.det børr holde.hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg