ole180 Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Heisann, etter at eg solgte min forrige accord blei savnet for stort... så, fikk tak i ein accord t, ein 92 mod... MEN, det er forgassar, og når eg er vand med 200hk++ så blir den bittelitt dau kan du sei, så tenkte litt på tanken med weberar og nåke go lyd, så eg lurte på om det er nåken som har tatt steget videre og prøvd og bygd om til dobble webere, som f.eks finnes det innsug til dette? eller må eg til med tig apparate? og hva tåler egentligt kassene til accord? med tanke på at bilen er vand med ein liten gassar motor, klarer den da noe mer krutt uten at den ryker? takker for svar=) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Ingen? Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyMAn Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 den beste plassen å få svar på er hos "www.club-honda.org" ;) Siter http://www.bilforumet.no/accord/138037-min-accord-coup%E8-2-2ies.html 95- Accord 2.2 Coupè H22A swap 220hk;) X-91- Accord 2.0exi 16v X-93- Civic Lsi Hb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 ja, har fått en del gode svar der som kan hjelpe meg videre:) men ser ikkje ut som om det er så mangen andre som har gjort akkuratt dette med dobble gassere på accord.... Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg