pocketr Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Hei ! Lurte på om det er noen som har mer peiling enn meg å kan fortelle meg litt om competition motoren.. Har fått et bra tilbud på en.. Takker for svar... :race Siter -94´Audi 80 Avant 2,0E -94´VW Golf Cab 2,0 x92´VW Corrado G60 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 competitionmotoren til 94 modellen er på 103kw/140hk competitionmotoren er også brukt i jubileumsutgaven til audi 80 90-91, audi 80 coupe, vw corrado, vw passat og i audi 100, på disse modellene er den oppgitt til 101kw/137hk. 0-100km/h varierer på bilene ettersom det er quattro på noen og feks. passat og copetitionversjonen veier mere en de andre modellene. Competitionmotoren bruker lik blokk som en vanelig 2.0 motor, men har 16ventilert topp, luftmannifoldet varierer på de forskjellige modellene, fordelerlokket er forskjellig fra bil til bil, dette gjør enkelte deler svindyre. Bensinmengdefordeleren/luftmengdemåleren er vel ikke av beste type den heller, og de delene er mer en svindyre. Men jeg synes competition utgaven er oppskrytt og den er så vidt på lik linje med en 2.0 8V type 89 og en 2.3 10V er på lik linje med en forhjulstrekker av competitionmotoren, for å ikke snakke om 2.3 20V knuser jo alle disse motorene. Hadde gått for en 2.8l 24V om jeg først skulle hatt meg en bra motor, det er den største brukte motoren du får til en audi 80, eller en s2 5'er med turbo da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 btw jeg har 2 ødlagte bensinmengdefordelere og får f... ikke taki noen brukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg