Gå til innhold

Power Acoustik komponenter?

Ranger emnet

bergan01

Anbefalte innlegg

Har sett litt rundt på sider fra usa, og synes Power Acoustik ser ut som et rimelig anternativ, og ikke minst kraftig. Det jeg har kommet frem til sålangt er iallefall denne subben:

http://www.sonicelectronix.com/item_9388_Power+Acoustik+MOFO-12.html

Og denne forsterkeren:

http://www.sonicelectronix.com/item_9281_Power+Acoustik+PS1-3000D.html

Har noen erfaring fra disse produktene, eller meninger om de?

Har funnet ut at f.eks Den 6 kanaleren til JBL selges for 4000kr på bilradiospesialisten, og 1100kr+frakt fra usa(Da sendes pakken som gave, slik at man slepper toll) Så er store penger å spare!

-Mazda MX-3 v6, 92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dei subbene trur eg spiller litt...hadde hakket under for noen år tilbake..FUBR serien...men klarte å sprenge dei når eg sku bruke litt for kraftige monoblocker på dei...tålte ikkje 1200w rms på hver sub... men MOFO serien er nok litt kraftigere...så power acoustik synst jeg har vert ganske bra og spilt dypt i rett kasse...har bare vert borti subbene..har tenkt på å kjøpt 2x12 av MOFO serien...

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt jeg har testet av power acoustik, har heller vært dårlige greier. Forsterkerene leverer ikke på langtnær det de er oppgitt til, og det skjønner du hvis du åpner en ;)

Har heller ikke hørt noen sub fra dem, som har vært BRA, så jeg ville aldri kjøpt det merket... Finnes jo så masse annet som er MYE bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en power acoustic forsterker for ca et halvt år siden, synes ikke det var noe å ha. ikke spess fin lyd og heller ikke noe trykk, kjøpte heller en blaupunkt på tilbud som var mye bedre. husker ikke navnet på power acoustik forsterkeren, men det var en 4 kanaler.

Mercedes 190e 2.0 -91

Mercedes 190e 2.3-16v -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri testet forsterkere eller annent av subber av Power Acoustik.men dei eg hadde på en liten forsterker en gang i tiden spilte ganske djupt...men spolen blei sprengt i fillebiter da eg heiv på 1200rms av ma audio monoblock:P lukta forferdli i bilen noen dager etterpå:P men som dei andre seie her oppenfor så får du selfølgeli tak i bedre og.:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider