SnoStorm Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Den første snøen. Ute å kjør litt i kveld kansje. Det begynter rund 09.00 i dag 18.11.2003 Folk må fortelle da etter hvert som dem kjører ut eller får noen bra historier. Håper da ingen Ødelegger bilene sine. Bortsett fra jord bilen det er jo det dem er til... Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Off.. garantert kaos hjem ifra jobb i dag da.. folk kjører jo som sniler med en gang det faller litt snø :( Men fint for de som slipper å kjøre ut av oslo kl 16:00 :D Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Awwww - også jeg som skal exportere en viss høyrerattet Nissan til England i dag. Kommer noen med bil og henger på sommerdekk av ferga fra Newcastle til Kristiansand og skal skli opp til Sarpsborg for å hente den..... De får nok se vinternorge ja... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 snør ikke en dritt på jessheim/eidsvoll i dag.. :( Jeg som har montert sladde kula på rattet og greier... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 BAH, slutter på skolen 15.50 og skal nordover fra strømmen [ironi] Jeg gleder meg [/ironi] Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Snør på Hadeland oxo, satt akkurat å så ut av vinduet på jobben og tenkte det kan bli litt S3 kjøring i kveld. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 digg..sitter og ser ut av vinduet.. snøen har lagt seg litt oxo :) Nå blir det bra oppi kållen! :) har jo snart ikke fler pigg igjen på bakdekka pga av bar asfalt..:( Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 ho ho ho ut med 4 hjulstrekken i dag,,, mate turbo.... detta blir gøy...... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by pumpedyse ho ho ho ut med 4 hjulstrekken i dag,,, mate turbo.... detta blir gøy...... :D Vi er fler. Endelig få teste Haldex'en ordentlig, selv om har lagt ut ræva litt før da. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Jeg og en kollega var akkurat ute og herja litt. 1988 VW Caravelle med diesel er jævli artig å ligge brei med. Folk må ha tenkt mye rart om oss når vi kommer sidlengs ut av rundkjøringene. :D Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by borabora :D Vi er fler. Endelig få teste Haldex'en ordentlig, selv om har lagt ut ræva litt før da. :) gled deg..........hapyhappy hapyhappy hapyhappy Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Det så ut som snø når jeg våkna i Skien klokka 07:30 idag. Men jeg blei bare våt utefor døra. SLAFS!! argh!!!!!!!!!! Det er det jeg hater med å bo på detta stedet. Men fryser forhåpentligvis på til kvelden. For da blir det: Vann + veg + minusgrader om kvelden = Glatt! Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by BreiSladderen snør ikke en dritt på jessheim/eidsvoll i dag.. :( Jeg som har montert sladde kula på rattet og greier... "sladdekula" jævlig bra navn Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 lol.. er det sånn kule man monterer på rattet? Slik som lastebilsjåfører har? lastebil og volvo personbil har jo mye til felles.. :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 snøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø på hamar.. hoho.. lite tips til alle som er redd motgående trafikk i høy hastighet.. HOLD DERE UNNA ALT AV SKOGSVEIER mellom hamar-elverum, hamar-stange, hamar br.dal hohoooo Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg