Gå til innhold

The Snør I Oslo

Ranger emnet

SnoStorm

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vinterland og vinterland :rolleyes:

Siste åra har det jo faen ikke vært skikkelig vinter sør for hamar....

Husker når jeg var en 3-4 år gammel (på slutten av 80tallet) da var det skikkelig vinter her.. med masse snø og under 30 minus grader..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BreiSladderen

vinterland og vinterland :rolleyes:

Siste åra har det jo faen ikke vært skikkelig vinter sør for hamar....

Husker når jeg var en 3-4 år gammel (på slutten av 80tallet) da var det skikkelig vinter her.. med masse snø og under 30 minus grader..

klimaet i norge blir bare varmere og varmere, så om 10 år er det ikke sikkert vi for noe snø:rolleyes:

men når den tid kommer satser jeg på å ha masse hk så jeg ikke trenger snø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den utviklinga går nok ikke så fort skal du se.. men snakker vi om 1000 år så kanskje vi har et merkbart annet klima...

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Tryvann i 1400 tia, det er snø der men det er alt for glatt, masse is under, og det har ikke lagt seg så godt.. Er det bra føre oppå jessheim og de traktene, blir sikkert fint med folk på industri feltet i kveld:D Er det noen som veit hvordan føre er utover mot ski, tenkte med ut dit en tur i kveld..:)

det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dro opp til tryvann rundt kl. 21.30 idag. midt i tåka ble jeg møtt med endel blålys. måtte kjøre inn på plassen, vise kjørekort og så skrev de opp nummeret på bilen.

noen som vet om jeg venter noen form for bot ved å kjøre bil som ikke er eu-godkjent eller er det standard "klippe skilter"-prosedyren?

Stay UnderGround

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi 90quattro

Er det bra føre oppå jessheim og de traktene, blir sikkert fint med folk på industri feltet i kveld:D

Blei litt trafikk på industrien ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal si hælsikke brøt løs ved 22.00 tiden på Tyvann i går. Full politirazzia. Rundt sju-åtte politibiler med fullt blålys kom dundrende inn på plassen og sperret utangen. Full kontroll av førerkort, førere, og de rundt 30-40 bilene som var der. (...så ytrolig lite purken har å finne på azz...) De trodde jeg brukte knark, og jeg måtte gjennom fem-sex dårlige tester for å motbevise det. Halod...

2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro

1993 BMW M5 - Banebil

2003 BMW 320 DA M-TECH II

1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing

1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I

Lenke til kommentar
Del på andre sider