Birgerg Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Du kan faktisk klare å finne ut en del selv.. Du må få fyren til å sende deg noe, overføringer, cam, lyd og lignende går direkte peer to peer. Når han har sendt deg noe, åpner du command prompt, skriver "netstat" og ser etter port 1863 eller noe i den duren. da vil du se adressen hans. Denne adressen kan du igjen slå opp på http://www.ip-adress.com/ og finne ut hvor fyren bor.. Men som sagt, enkleste er å blokkere vedkommende.. Siter Bmw " The Ultimate Driving Machine" E30Cosworth.no Prosjekt: BMW E30 Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Du kan faktisk klare å finne ut en del selv.. Du må få fyren til å sende deg noe, overføringer, cam, lyd og lignende går direkte peer to peer. Når han har sendt deg noe, åpner du command prompt, skriver "netstat" og ser etter port 1863 eller noe i den duren. da vil du se adressen hans. Denne adressen kan du igjen slå opp på Godt poeng. Dette vil virke, med mindre mottakers maskin sitter bak en brannmur som ikke forstår MSN, i hvilket tilfelle overføringen vil gå med krypefart gjennom microsoft sine servere. Tenkte bare jeg skulle si i fra, før noen går og anmelder microsoft for noe :) Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Jeg fant ut hvem det var :D så hvis du forsatt vil vite det så si ifra, så kommer det på pm :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Dette er jo spennede! Ta film av "praten" du skal ha med han, å legg ut ;D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Skjønner ikke hvorfor folk skal anmelde alt mulig jeg. Strafferammene i dette landet er jo tåpelige og denne saken ville blitt nedprioritert og henlagt grunnet bevisets stilling uansett. Selv har jeg aldri anmeldt noe som helst (har blitt banket med balltre, knivstukket++) fordi jeg ikke stoler på ronkel blå... Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eswop Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Spora nettopp min egen ip adresse, og den viste bare hovekontoret til nettleverandøren min;) Anmeldelse er bortkasta tid! Siter -92 200sx- "Drft ed. Motor ferdig!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Spora nettopp min egen ip adresse, og den viste bare hovekontoret til nettleverandøren min;)Anmeldelse er bortkasta tid! Men nettleverandøren din sitter på info som sier hvem som hadde ipadressen på det og det tidspunktet, så det er ikke noe problem og anmelde noen med bare ipadressen, for og si det slik :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 hmm, slike ting er gøy. Hadde en israeler som hadde stjelt steamkontoen min for lenge siden, den funket ikke når jeg skulle bruke den, og trodde jeg var blitt senil og ikke husket passordet. men han hadde tatt den, på en eller annen måte, og skiftet passord. fikk maila mye fram og tilbake for og få tilbake kontoen , siden jeg ikke hadde tilgang til mailadr. lengre , som den var regga på, så var jeg låst, men fant ut av det tilslutt, og vet både navn, etternavn, by,osv osv, han var tillogmed så dum at han hadde lastet opp bilde av seg selv i steam profilen, hehe- så nå lurer jeg på hva jeg skal finne på med han, kom med forslag?? :D ontopic, lyst og sende meg mailadr. på pm, elsker slike detektivoppdrag :) Send han pakker "fra palestina". Legg inn "blueprints" av diverse "millitaere" byggninger :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Send han pakker "fra palestina". Legg inn "blueprints" av diverse "millitaere" byggninger :) Damn, kul ide :D onfiredevi onfiredevi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Først, så sender du han gratisbiletter til usa,, tipser politiet mens han er på ferie der. Det som skjer da, er at han blir arrestert av amerikanske myndigheter, og har mistet ALLE rettigheter. ingen advokat eller noe. Da blir han satt inn på ubestemt tid. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Først, så sender du han gratisbiletter til usa,, tipser politiet mens han er på ferie der.Det som skjer da, er at han blir arrestert av amerikanske myndigheter, og har mistet ALLE rettigheter. ingen advokat eller noe. Da blir han satt inn på ubestemt tid. :) hahah!! eid kaller jeg da:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 hehe forsettelse kommer..må finne på noe lurt ;) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 bare pass på å ikke bli eid selv :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 mens du har en lengre samtale eller sender/mottar en fil så kjør start>kjør>cmd>netstat -b da får du opp en liste msnmsgr.exe og mest sannsynlig noen ip`r, ikke snakk med noen andre mens du gjør det for å være sikker på at det er akkurat hans ip. så tar du hans ip og søker etter den på http://www.ripe.net og melder det til abusemailen du får opp der, evnt. politianmeldelse hvis det er av grov karakter.. Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 hmmmm sortland var litt langt unna da..hadde håpet det var en lokal :)men da får en se hva en kan gøre Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg