Gå til innhold

Lakkerer i Oslo

Ranger emnet

ELLINGSEN

Anbefalte innlegg

Husker ikke hva de heter, "Solberg lakkering" eller noe. Ligger på Ryen i Oslo. Ryensvingen tror jeg adressen var.

Gå inn og prat med en blond kar som alltid sitter og røyker når de andre jobber, bare pass på at ikke sjæfen hans er i nærheten. Spør hvor mye han skal ha for å ta det utenom :)

Han er flink og billig.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite skrekkeksempel på svartjobb jeg fikk høre fra sjefen min.

En kar hadde stikki innom lakkeringsverkstedet han jobba på tidligere og spurt en av hans kollegaer om pris på en hellakkering av hans Mercedes svart... De ble enige om en fin pris og tre dager senere når han skulle hente bilen kunne han ikke se den noen steder. Men han ble vist ut på plassen igjen, der stod den ute i snøen og skinte opp, blank og fin. Og svart som natta!!! :D

1984 Volkswagen Golf GTI

1987 Audi 90 2.2E

1987 Volkswagen Golf 1.8i GL

1981 Volkswagen Golf C

- - -

1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tekNetium

Lakkereren ble spurt om å ta jobben svart, men oppfattet det som at bilen skulle lakkes i svart farge (?). Måtte gruble i over et minutt før jeg etterhvert mener jeg forsto hva Lurifaks mente med det han sa.

bra det er noen som er lure på morgenen:) jeg skjønte den heller ikke:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by alex_ander3@hotmail.com

bra det er noen som er lure på morgenen:) jeg skjønte den heller ikke:D

Jeg skal ærlig inrømme at det tok sin tid før det kom på plass, men etter et minutts intens studéring av setningen kom jeg fram til at "aha, sånn må det være!".

Men så drar jo jeg fordelen av å ha vært våken siden 16:00 den 20.11.2003, så... Jeg skal iallefall legge meg nå; avisen blir ikke å levere seg selv 21:30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider