Gå til innhold

tank måler lever eget liv! :P

Ranger emnet

MortenM

Anbefalte innlegg

s0m t0pic sier... lever tank måleren sitt eget liv, n0en ganger reagerer den ikke 0m jeg fyller full tank før jeg dunker litt i dæsj,andre gangr kan den reagere bare jeg starter 0pp arg men den viser aldrig riktig..n0en s0m kan tenke seg hva s0m må gjøres? bytte instrumente??

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måleren i dasjen har nok dårlig kontakt, ta ut instrumentet og gå over alle kontakter med rens.., se gjerne over etter dårlige loddinger også.

Viser måleren feil når den virker, er det mest sannsynlig føleren i tanken som er kaputt, dette er ganske standardfeil på disse bilene. Har selv byttet på 2 slike biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm 0k teste det ettervært 0x0 da :D hatt ut instrumeta nå da,å pussa litt k0ntakter++ men under tank måleren satt det ett justering skrue... fikk justert den litt 0x0 men ..kan n0en her ta ett lite bilde av tank måleren sin når bilen ikke går hehe så jeg får se hv0r vile p0sisj0nen på nåla er når teninga ikke står på

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men under tank måleren satt det ett justering skrue... fikk justert den litt 0x0 men ..kan n0en her ta ett lite bilde av tank måleren sin når bilen ikke går hehe så jeg får se hv0r vile p0sisj0nen på nåla er når teninga ikke står på

Denne er KUN til fininnstilling! Ikke skru mye på denne da den etterpå gjerne kan vise full tank når tanken er tom og omvendt.

Problemet ditt sitter i giveren!

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider