starsky74 Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Hva med denne? Noen som vet om det finnes andre bedre og billigere løsninger? Jeg trenger 2-din med full innmat for å kunne kjøre GPS og Win XP. http://www.cartft.com/catalog/il/770?ci=10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andemann Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Den der såg faktisk ganske nice ut. De andre jeg har sett i det formatet ligger på 2000 USD og oppover. Det rimeligste blir vel å mekke en løsning selv og bare ha en 2din skjerm og custom computer stappet inn et annet sted, men det blir fort like dyrt. Si fra hva du ender opp med Andreas Siter VW Touran 1,9 TDI 2004 modell Planlegger en carputer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starsky74 Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Jeg kjøpte en Pioneer avic d3 i fjor, men gadgetfreek som jeg er, så frister det med en pc-løsning. Er det liv laga å ha en slik en i norge (klima og anvendelighet)? Synes det er rart svært få norske butikker tilbyr dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andemann Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Disse er fine, riktignok ikke hele pjutere, men gir en veldig god start http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ORIS-Double-Din-LCD-VGA-DVD-Touch-Screen-Head-Unit_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118Q2el1247QQcategoryZ38650QQihZ010QQitemZ200221601357QQrdZ1QQsspagenameZWD1V http://www.cartft.com/catalog/il/729 Siter VW Touran 1,9 TDI 2004 modell Planlegger en carputer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Talker Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Får man det man trenger ut av en slik boks? Kan man kjøre winxp på? Kan man koble på enheter via usb og seriellport? Hvor mye minne har de? Kan minne og hdd lett oppgraderes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andemann Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Den øverste boksen ja, de to jeg postet link til er bare skjerm + dvd spiller Minne og slikt, klikk på linken, det står der. Siter VW Touran 1,9 TDI 2004 modell Planlegger en carputer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Problemet med mange av disse billige koreanse faenskapene er hvordan audio ut er. Om det er kun signal, evt kun høynivå. Muligehtene for fade osv. Har alt brent meg på det engang. Endre opp med en Alpine IVA-w505r angrer ikke et sekund. Pris: 8500.- Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Talker Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Er det noen som har prøvd den øverste boksen her da? Lurer selv på hvordan det er med fading, lavpass og høypass, samt sub volum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg