elrania Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Hei Har nå googlet som en gal etter jeg droppet ut fra skolen. Det var riktig linja og greier, men jeg KLARER bare ikke vanlig skole. Så da er spørsmålet. Er det noen her som kan ramse opp alle de vet om som jobber med interiør på bil? bedrifter altså. dvs stoff glassfiber arbeid etc.. Gjerne om noen i Sverige og. Har liksom ikke hørt om spesifikke bedrifter. Har lagd et par møbler og bor på møre (møblenes fylke?:P), men jeg vil jobbe med bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Tja, du har jo han Habostad på Stranda, også er der et firma i Sykkulven som driver bl.a. med bil, husker desverre ikke hva det firmaet heter Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Bilskrädderna som holder til i Motorborgen i Solna, Sverige driver vel ganske mye med custom-interiør. Kanskje Custom Cars i Lillesand også har en interiøravdeling? Kan forresten tipse om bladet Interior Motives. Det dreier seg riktignok mer om interiørdesign og trender, men det kan kanskje være interessant allikevel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg