Gå til innhold

BMW 540i E34

Ranger emnet

Stuff_02

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det har jeg også sett... fant noen bilder her også:worshipbm:

Å denne var norsk tror jeg.. mulig jeg har tatt en pils men

IMG_1392.jpg

IMG_1393.jpg

IMG_1394.jpg

DSC00919.jpg

Ja. jeg er fult klar over at du har bygd opp en. MEEN!!! Jeg mener å ha sett en 550 (Sikkert ombygd) i tyskland. Med tyske skilter!

men det har vist vist seg at jeg har tatt feil, og bilen jeg så var ombygd (Ikke din!)

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. jeg er fult klar over at du har bygd opp en. MEEN!!! Jeg mener å ha sett en 550 (Sikkert ombygd) i tyskland. Med tyske skilter!

men det har vist vist seg at jeg har tatt feil, og bilen jeg så var ombygd (Ikke din!)

He He... såg den sjøl jeg på mobile.de... var sort.. ikke turbo men vanlig 5liter V12.. billig var den også.

Såg du skreiv jeg hadde E30 serru så derfor den posten.. sorry OT

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Correct me if im wrong: Men kom det ikke ut 550 og da?

Fin bil! men for guds skyld bytt de baklyktene til noe litt mer finere!

550i leveres bare fra fabrikk i E60; alt annet er ombygd :)

Tøff bil du har, blir rått med de oppgraderingene du planlegger :D

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He He... såg den sjøl jeg på mobile.de... var sort.. ikke turbo men vanlig 5liter V12.. billig var den også.

Såg du skreiv jeg hadde E30 serru så derfor den posten.. sorry OT

fin den 550'n. ;)

er det ikke du som kjører den sorte E30'n som du la ut video av en gang på bimmers "E30 som prøver å spinne"?

ang. kassen så har jeg alle delen jeg trenger. står litt lengre opp i tråden. eneste jeg er litt usikker på er om mellomakslingen passer.. men time will show. ;)

- 1994 BMW 540i 4.0 V8

x 1985 Ford Granada 2.3 V6 "RS"

x 1979 Ford Mustang 5.0 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin den 550'n. ;)

er det ikke du som kjører den sorte E30'n som du la ut video av en gang på bimmers "E30 som prøver å spinne"?

QUOTE]

Joda.. men er en del år siden jeg bygde den nå...

ellers så er den 540`n veldig fin den..

Flott vogn,ta gått vare på den

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 year later...

en liten update i første post. går treigt her i gården. tok ca. 1.5 år fra jeg betalte kassa til jeg faktisk fikk den i hus. :hammer

men nå har den kommet, så for tiden er jeg på jakt etter 850 CSI slavesylinder. da denne er litt større enn den originale, og vil gi litt mer behagelig clutch, med den nye trykkplata fra Spec.

skal og bytte alle tetninger og utvendige lagre på kassa før den skal monteres, slik at alt er ship shape.

har og fått meg no M-tech skjørter som skal monteres. får se når jeg kommer meg hjem om jeg klarer å få de med meg til byen, så jeg kan få lakket dem. men M5 bakfangeren er litt vanskelig å få inn i bilen..

Endret av Stuff_02

- 1994 BMW 540i 4.0 V8

x 1985 Ford Granada 2.3 V6 "RS"

x 1979 Ford Mustang 5.0 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider