Dieselhakke Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Vector-utgavene, hva inneholder egentlig disse? Har alle sammen sportsunderstell? Grunnen til at jeg spør, er at min nyinnkjøpte 05-mod. 9-3 SS Vector er litt høyere enn min kollegas 07-mod.(siste før faceliften) av samme type...noen som kjenner til forskjellene her? Eller har jeg blitt lurt av noen som har klistret på alu-lister og Vector-innstegslister på bilen min? Siter - 1987 BMW 320i - 1986 BMW 320i LE - 1991 Audi 100 2,8E - 1998 Audi A3 1,9 TDi - 2005 Saab 9-3 1,9 TiD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sabben Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Jeg tror Vector har snyggare interiør, 17'' felger, alu-list på bagasjeluka og noen andre detaljer. Vi har en 9-3 2.0t -06 Vector i familien. Den er litt mer ekstrautstyrt enn den vanlige modellen. Jeg vil tro Vector varianten også har et stivere hjuloppheng enn den vanlige...? Er utrolig vanskelig å svare på siden det finnes så mye som man kan velge ekstra osv. Siter Andreas Stolt eier av en Saab 96 v4-72 Hm... vinterbil sa du? Ja, kanskje det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 vector er iallefall lakkert ned.. men jeg tror at sportsunderstell er ekstra utstyr? eller vet jeg om at linear utgaven har stoff seter om du ikke bestiller ekstra og vector har skinn/delskinn. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg