-TORE- Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 940`n blir d vel, klarer ikke å sende bort amazonen nei Vet ikke om jeg skal gå får nytypen eller old school ennå. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 940`n blir d vel, klarer ikke å sende bort amazonen neiVet ikke om jeg skal gå får nytypen eller old school ennå. Ok=) du får lage tråd om det også=) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Ble nok 20 lapper fattigere i dag:( Men det var verdt det=) Sto 2 fine kicker L7(pluss mere) i gangen min i dag=) Å nå venter jeg bare på at samboern skal komme hjem med min nye spiller=) Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 om jeg må det??:P må¨nok det jeg vettu:P Mine penger som ble brukt til anlegg å spiller,pluss at det er jeg som sikkert må ut med en del i deler... Det er jo hovedsaken min bil,så det er nok jeg som må ut med mest penger. Kenti har nok med sine 2 andre biler tenker jeg:P Men jeg har jo en kjempe snill samboer å=) Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 ja, det må jeg si! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 hehe..handler vell en del om prioritering av penger å:P Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 haha... har fått noen pm om at jeg er jente å har en volvo.. Mange som tydligvis ikke liker volvo:P Hva er deres meninger om dette gutter? Er det tøft at jeg har en 242`?:P Jeg synes det er sviiiintøft=) Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Er ikke verst denne isabell, bra jenter har volvo og. Det er mangel på det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Såklart e d svintøøft me damer som har 242. Eller annen god gammel Volvo for den saks skyld! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Det var det jeg visste... De gutta som sender meg pm er vell redd for at min skal gå likere en deres:P Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Utrolig grom bil som står i stil til beiben:hug: "Barnebilder" er jo tøft, så jeg får slege ut et steingammelt av min 242: Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 hehe, er det denne som lå på autodb for 25k? nylakket og rustfikset på verksted? Ellers, har jo damen min også 240 da :-) De fleste er skeptisk, mest pga. noen av de mest harrye 240ene har ødelagt litt førsteinntrykk folk har av tanken om 240. men, men.. det er de som ikke vet hva de går glipp av ;) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Min låg på autodb til 35 lapper den... Nylakker å nylakkert:P Den va nylakkert for 1 år siden..Men skal lakkeres på nytt siden det var så jævla dålig grunnarbeid! Jeg bare gleeeder meg til jeg får lappen,teorien som er vanskeli... Gjelder å ha tid til å lese:p Skal forhåpentligvis være med på noen db-drag i sommer også=) By the way:takk for alle kommentarer=) Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Min låg på autodb til 35 lapper den...Nylakker å nylakkert:P Den va nylakkert for 1 år siden..Men skal lakkeres på nytt siden det var så jævla dålig grunnarbeid! Jeg bare gleeeder meg til jeg får lappen,teorien som er vanskeli... Gjelder å ha tid til å lese:p Skal forhåpentligvis være med på noen db-drag i sommer også=) By the way:takk for alle kommentarer=) Sto aldri noe om noen pris i annonsen! Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Min låg på autodb til 35 lapper den...Nylakker å nylakkert:P Den va nylakkert for 1 år siden..Men skal lakkeres på nytt siden det var så jævla dålig grunnarbeid! Jeg bare gleeeder meg til jeg får lappen,teorien som er vanskeli... Gjelder å ha tid til å lese:p Skal forhåpentligvis være med på noen db-drag i sommer også=) By the way:takk for alle kommentarer=) my bad :-) trodde det var denne jeg http://pics.autodb.no/1888/1888438-bilde4-dscn0125.jpg Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg