Gå til innhold

Clarion demobil til salgs

Ranger emnet

mistercartman

Anbefalte innlegg

Originally posted by Celikar

I bilhallen på Ensjø er det en BMW 850 Clarion demobil til salgs for 279.000,-. Gått 150.000km.

Kjøpte Celica`en min av samme karen (Oslo Auto), han er ærlig og skikkelig.

er den blå met og har 19" mas italy rpm felger og effekt annlegg?

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er eierens privatbil. Men han har den til salg alikevel. Venter vel på riktig kjøper. Bi,en ble plukka fra hvermandre av clarion og bygget opp med et utrolig fett dvd-anlegg. Gromlyd! Har fått høre på annlegget...

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er den jeg mener,har desverre ikke bilde av den lenger så har ikke den blitt bygget av clarion men en kompis av meg.hvis det er felt inn en 7" skjerm i midtkonsollen og en sånn rar clarion cd spiller der friskluftsdysene sitter.dobble greenfilter,supersprint eksos,mas italy rpm 19",blå met.satt en gang en rieger leppe på den.svartlakkerte detaljer innvendig+++

regner med at det er den...absolutt den dårligste bmw 850 jeg noen gang har sett når den ble kjøpt fra tyskland for 57k ferdig momset.

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

hvis det er den jeg mener,har desverre ikke bilde av den lenger så har ikke den blitt bygget av clarion men en kompis av meg.hvis det er felt inn en 7" skjerm i midtkonsollen og en sånn rar clarion cd spiller der friskluftsdysene sitter.dobble greenfilter,supersprint eksos,mas italy rpm 19",blå met.satt en gang en rieger leppe på den.svartlakkerte detaljer innvendig+++

regner med at det er den...absolutt den dårligste bmw 850 jeg noen gang har sett når den ble kjøpt fra tyskland for 57k ferdig momset.

mvh

Ourom sin gamle du mener?

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i den. Synes ikke vippelyktene på den bilen ødelegger noe særlig, i motsetning til mange andre biler med vippelykter (mx-5, Celica`en min, +++ Faktisk ser de litt stilige ut! Synes 850`en sånn mellomting av de runde sportsbilene og de mer firkanta som de gamle supra typene er.

Pen bil uansett da.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider