Gå til innhold

Problem med min Volvo 240 turbo

Ranger emnet

244volvo

Anbefalte innlegg

Så på en B203Et i stad, den har jo trykkregulatoren heilt oppe med innsuget, den er ikke stillbar, så tviler på at min er stillbare da.

Har skrudd ned turbotrykket te 0,5 bar og stilt opp tomgangen. Den funker bedre nå, men det er ennå noe galt, det veit jeg.

Volvo 945 B230FK 1995

Volvo 240 B230F 1988

Opel Kadett C 2.0 1977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Mulig bensinpumpene dine synger på siste versj.. Prøv å få målt bensintrykk.. Både på tomgang og ved turtall/fult ladetrykk.

Fikk med en bensintrykksmåler når jeg kjøpte bilen.

Men den må skrues på et sted, den hadde i værtfall gjenger.

Men veit jo ikke hvor jeg skal skru den på henn`. Veit noen av dere?

Har bytta den pumpa som sitter i tanken. Den blei bytta for ca 2 uker siden.

Kanskje jeg bare må bytte den som sitter under bilen også da?

Volvo 945 B230FK 1995

Volvo 240 B230F 1988

Opel Kadett C 2.0 1977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte luft- og oljefilter, olje, rotor og fordelerlokk i dag, så da må jeg på skrudd noe til mandag.

Hvis noen sender gratis meldinger på mobilen her, eller gidder å bruke noen kroner på meg så er det bare å sende meg ei melding. Fordi jeg er ikke inne på dataen så mye. Hadde vært veldig greit om noen gadd å sende meg ei melding om noen av spørsmålene mine her inne på Bilforumet.

Nr.: 92 29 48 89

Takk takk

Volvo 945 B230FK 1995

Volvo 240 B230F 1988

Opel Kadett C 2.0 1977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på bensinslangen? Ta den av der hvor den går inn i motoren, sett på et T-stykke, å ta en slange fra t-stykket til motoren, og til bensintrykksmåleren.

okei. men er så mange innganger for bensinen te motoren.

Volvo 945 B230FK 1995

Volvo 240 B230F 1988

Opel Kadett C 2.0 1977

Lenke til kommentar
Del på andre sider