Minivafle Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Hei Har for ikke lenge siden kjøpt meg en E36 cab. Nå regner det rimelig mye her nord hvor jeg bor så jeg trenger den tett :p Noen som vet hva å hvor den tar inn vann, det blir vått på venstre side av førerstolen (veldig vått), å når jeg kjører og bremser så drypper det inn vann i "skjøten" fra døren til frontruta (se bra paint bilde). Ser også at det er litt dugg på "lille" vinduet på samme side. Kun her jeg opplever at det er vått i bilen, ellers er den perfekt. Noe form for pakning eller noe jeg kan bytte her? Takk på forhånd :) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3cabriolet Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 HeiHar for ikke lenge siden kjøpt meg en E36 cab. Nå regner det rimelig mye her nord hvor jeg bor så jeg trenger den tett :p Noen som vet hva å hvor den tar inn vann, det blir vått på venstre side av førerstolen (veldig vått), å når jeg kjører og bremser så drypper det inn vann i "skjøten" fra døren til frontruta (se bra paint bilde). Ser også at det er litt dugg på "lille" vinduet på samme side. Kun her jeg opplever at det er vått i bilen, ellers er den perfekt. Noe form for pakning eller noe jeg kan bytte her? Takk på forhånd :) dette er helt vanlig på en e36 med noen år på baken. du bør få skiftet gummien på hver side på a-stolpen din. men i mellomtiden kan det hjelpe å smøre den godt inn med silikonfett. hadde samme problemet på min når jeg kjøpte den, men jeg fetta opp gummien, da ble den noe vannavvisende så vannet ikke vil i mellom listene der, men dette var kun en midlertidig løsning til jeg fikk de nye pakningene. disse er ikke dyre, og eliminerer problemet ditt. :) Siter 2008 chevrolet suburban *arbeidsbil* 1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen* 1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt* 1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt* http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Høres bra ut :) Skal dra å bestille når tirsdagen kommer :D Takk Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Hadde samme problemet. Kjøp ny pakning;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 pakning er svaret ja.. sleit selv med dette på en e36 cab jeg hadde for en stund tilbake... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg