Celica lover Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 det du trenger er: 4 stk. Y-ledd og 3 RCA kabler... hjelper dette?! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 det du trenger er: 4 stk. Y-ledd og 2 RCA kabler... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Nå ble det mye her... han trenger kun 1 par RCA-kabler, og to par Y-ledd... Ingen vits å ta Y-ledd bak spilleren for å "kaste bort" enda et par RCA-kabler for å komme seg bak til bagasjerommet. Øverste tegningen her var nærme, men jeg har oversett at han skal brokoble 4-kanaleren til to fronthøyttalere, så kanal 1-2 (venstre) må få kun svart på begge innganger, mens kanal 3-4 (høyre) må få kun rød på begge innganger! Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Dette ble fort veldig avansert, men jeg tror jeg forstod! Neste trinn: Hva gjør jeg med remoten-kabelen forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Er det bare å koble remote-kabelen i den ene forsterkeren, for så å koble en liten kabel mellom de to forsterkerene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 det skal gå helt fint! du kan jo kjøpt RCA-kabel med remote i mellom da :) Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 det er slik jeg har gjort det på anlegget mitt... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 det skal gå helt fint! du kan jo kjøpt RCA-kabel med remote i mellom da :) Jeg har RCA-kabel med remote mellom. Spørsmålet er hvordan jeg skal få begge forsterkerene til å reagere av samme. Får man kjøpt 1m remote-kabel man kan strekke fra den ene forsterkeren til den andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Du må da ha en meter med en eller annen kabel... det holder med 1 mm2 kabel og knapt nok det. Hvorfor ikke strippe en skjøteledning, lampeledning eller whatever fra garasjen og bruke en meter av det? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Du må da ha en meter med en eller annen kabel... det holder med 1 mm2 kabel og knapt nok det. Hvorfor ikke strippe en skjøteledning, lampeledning eller whatever fra garasjen og bruke en meter av det? Ok! Takker for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg