Buschur Racing Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Hei. Trenger litt div std deler for å registrere en litt frisert Evo. Om noen har følgende liggende, så er jeg svært int. i å leie/låne dette for noen få dager. Om du vil selge delene til en grei pris, så kan det være int. å kjøpe dem. (hender man må på etterkontroll... ) Std eksos Std Turbo Std luftfilter boks. Std ECU Std rørgate til trykkside Std dempere/fjører Det var vel det meste. Jeg befinner meg i Oslo, men kan selvfølgelig hente omtrent hvor som helst. Vennligst svar under her om du kan bidra med noe. mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Hei. Trenger litt div std deler for å registrere en litt frisert Evo. Om noen har følgende liggende, så er jeg svært int. i å leie/låne dette for noen få dager. Om du vil selge delene til en grei pris, så kan det være int. å kjøpe dem. (hender man må på etterkontroll... ) Std eksos Std Turbo Std luftfilter boks. Std ECU Std rørgate til trykkside Std dempere/fjører Det var vel det meste. Jeg befinner meg i Oslo, men kan selvfølgelig hente omtrent hvor som helst. Vennligst svar under her om du kan bidra med noe. mvh Hei Det flest får du handlet på ebay for slikk og ingen ting. Har handlet det meste fra usa selv. Kjøpte bremsklosser til evo'n for 3 uker siden. I norge kostet de 3900 for for/bak. fikk alt for 1100 i usa :O) Har du kjøpt evo'n i USA Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg