e321 Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Noen som har prøvd biltema "Sportsbremseskiver"? Slissa og borret.. Koster 1000,- for ett par, men er det verdt pengene? Er de faktisk noe bedre enn om jeg kjøper noen til 200,- stk? Ser bedre ut da selfølgelig :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Så dem i dag når jeg var der :) hehe skal prøve de , når jeg skal bytte skiver og klosser :) ikke dyrt da, 4 skiver for 2k. kjøper du noen greenstoff klosser så er det i boks, så der det jo 10 ganger bedre ut :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 jepp du får prøve de å sifra hvordan det fungerer :) Var ikke dyrt, nei! Håper de fungerer bra da ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 får sikkert litt mendre bremseeffekt pga mendre overflate på skivene, meir forbruk av klossa pga høvleeffekta frå slissinga å meir støy :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 De er sikkert ikke noe særlig dårligere enn over-prisede EBC skiver. De Bradi skivene de hadde forrige (for noen år siden) de hadde borra skiver var ikke så verst Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Er jo brembo skiver Biltema fører, så allverdens dårlige kan de da ikke være... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Mr. A: Har du noe dokumentasjon på dette? Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito_123 Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Er jo brembo skiver Biltema fører, så allverdens dårlige kan de da ikke være... Dette må det fremvises noen dokumentasjon før jeg tror på! Siter 00' Golf IV V6 4Motion 03' Honda Hornet 900 X 91' Ford Sierra Cosworth 4x4 X 91' Ford Sierra 2,9i GLS X 83' VW Polo 1,2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Ikke annet enn at Biltemas direktør her i Bergen mente at dette var store innkjøp fra Brembo.. Husk da at Brembo ikke kun lager bremser til 1000hk villdyr biler, men kommer også på mange orginalbiler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Mekonomen selger Brembo skiver, så da burde vel Biltema kunne gjøre det å? Selvom de kanskje bytter emballasje til sin egen. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 brembo laga bremse til en shitload med standard bila.. det eg ha lest er at biltema ha litt brembo bremse, litt ditt og litt datt i same innpakning, tifeldig ka du får. ha eg lest då.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Men at man kan få Brembo skiver som er slisset og borret som E321 sier i første post tviler eg sterkt på. Betalte 1100kr for mine vanlige Brembo skiver som er ventilerte. Har prøvd mye diverse fra Biltema og det eneste bra eg har funnet er batteriene. Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito_123 Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Men at man kan få Brembo skiver som er slisset og borret som E321 sier i første post tviler eg sterkt på. Betalte 1100kr for mine vanlige Brembo skiver som er ventilerte.Har prøvd mye diverse fra Biltema og det eneste bra eg har funnet er batteriene. Nettopp. Både Torshov og Mekonomen fører Brembo skiver til vanlige biler. A/S Sørensen og Balchen som importør i Norge. Men prisen tilsier at dette ikke kan være Brembo skiver. Da de som faktisk selger disse skivene tar 4 ganger mer pr skive enn det Biltema gjør. Brembo skivene koster nok mer i innkjøp enn det Biltema selger skivene sine for. Tror ikke Brembo "synker så dypt" å lager en billig-serie for Biltema og evnt andre kjeder. Så som sagt, hvis et dokument hvor dette er fakta før jeg tror på det hvertfall. Siter 00' Golf IV V6 4Motion 03' Honda Hornet 900 X 91' Ford Sierra Cosworth 4x4 X 91' Ford Sierra 2,9i GLS X 83' VW Polo 1,2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Hvorfor er det så utrolig at det kan være brembo som har produsert skivene som av og til selges på biltema? Det er jo ikke nødvendigvis 1. sortering som havner i biltemaeskene. Dessuten koster det neppe mange kronene å produsere en serie bremseskiver som kan selges ubrandet. Biltema kjøper jo inn fra mange forskjellige levrandører, avhengig av hva som er billigst når de handler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Rart, alle som selger brembo skiver kan bevise det, men biltema kan ikke det, dere tror, mener, har hørt osv. Hvorfor skulle det da være en skive fra brembo? Det fins vel flere produsenter? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg