VW Fanatic Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Fant en Tråd her inne hvor man kunne laste ned ETKA programmet Møller bruker. Men siden tråden var fra 2002, så var den selvsagt 404 (DØD). Finnes det noen som har en ny link, eller vet om andre plasser jeg kan få tak i dette programmet?? Siter Retard Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Dette er ikke et gratisprogram, men ja, DC++, BitTorrent osv Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Jeg kjøpte en haug med sånt på ebay. firmaet heter carcare4u. Kjøpte da volvo vadis, elsawin og etka for hele vag konsernet, bmw sine programmer, subaru +++. Var vel nesten 20 dvd plater. Proft kopiert. Tror det kom på 6-700kr på døra jeg. Funker kalas. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg