fbakken Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Noen som vet hvordan jeg får ut instrumentpanelet i C180'en min? :) Siter BMW E34 524td 90' Mercedes Benz C180 94' Opel Omega 2.0 som blir Omega 3000 Tyske dyttere ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ravnen89 Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 mener du speedometer og det så er det bare å skru av dekslet under rattet, putte hånda under og presse det ut, sitter ganske hardt, men sitter ikke i noen skruer eller noe, og når du har gjort ditt, er det bare å presse tilbake utenifra til du hører et klikk. da er det inni igjen;) husk å dra ut ledningene fra boksen når du har fått det sånn halveis ut, så blir det myyye enklere å få ut, best å ta det ut på venstre side av rattet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luuund Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Eller du kan bøye ytterste del av to spiker eller lignende og skyve det bak panelet og dra ut, men lettest som luringen meg over sier med hensyn til å sku fast/løs speedometer kabelen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg