svein Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Lurte på om noen har prøvd ut 5 serie i den forbindelsen? E34 eller E28? Vet ikke hvor mye en E28 528i koster men det kan da ikke være alverdens + at den har jo sikkert lengre akselavstand noe som burde være til hjelp i sladd.. Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by erikk Ja, +/- 3% Mener å huske tallene 53/47 i den forbindelse... Ok.. så en liten letting foran, f.eks carbonpanser og annet småtteri så har man fin balanse i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by robhaugen Ok.. så en liten letting foran, f.eks carbonpanser og annet småtteri så har man fin balanse i bilen? Eller bare å flytte batteriet bak, noe som er mye billigere. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by Evjen Eller bare å flytte batteriet bak, noe som er mye billigere. ER ikke batteriet bak på E30 da? men uansett er det jo ikke like gøy å flytte et teit batteri som å få carbonpanser, nye lette dører osv.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Poenget her var vel å lage en drifte bil tror jeg, og etter min logiske (tror jeg) tankegang ville mer vekt på foraksel bidra til å få lettere sladd...eller tar jeg feil? Synes e30 til tider er litt understyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Ja, poenget var å lage en driftebil.. Tror ikke det er noe spesielt mye vits å få "mest" mulig vekt på foraksel da det er lett nok å få en bil å drifte, for de som kan det, men jeg tror det er bedre å ha en bil med god balanse slik at det er lettere å holde den ute.. Vet ikke helt.. E30 understyrt? det er ikke akkurat det inntrykket jeg sitter med.. men nå er det lenge siden jeg har kjørt E30 så.. kanskje de er blitt understyrt med tiden? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 den er bedre enn e36 ihvertfall, men det har jo veldig mye å si på dekk og dempere osv. og på e30en min er begge deler utslitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by erikk Poenget her var vel å lage en drifte bil tror jeg, og etter min logiske (tror jeg) tankegang ville mer vekt på foraksel bidra til å få lettere sladd...eller tar jeg feil? Synes e30 til tider er litt understyrt. Skal ikke si noe sikkert nå, men jeg vil anta at mer vekt på foraksel vil føre til mer understyring inn i svingen, men det vil også være lettere å spinne iogmed at den blir forholdsvis lett bak. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Mitt triks er å ha lite bensin på tanken :P Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.