keste Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Hei. Jeg var litt av ei kløne å klarte å knekke manifoilen ut av kompressoren. Jeg har en gebe 50/3SVC kompressor. Noen som vet om gebe har en hjemmeside? Hvem lager gebe kompressorer? Leverer de reservedeler? mvh Kløna!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Hei. Jeg var litt av ei kløne å klarte å knekke manifoilen ut av kompressoren. Jeg har en gebe 50/3SVC kompressor. Noen som vet om gebe har en hjemmeside? Hvem lager gebe kompressorer? Leverer de reservedeler? mvh Kløna!! veit ikke helt hjemmeside... Er det ikke mulig å fikse det selv? Med noe tubing og fittings etc? Nå veit jeg ikke helt hva du mente da men:P Får vell kanskje kjøpt gebe over alt... veit ikke hvem som driver med reservedeler. Men mulig det er annet som passer! Er ikke kjent i Haugesund ennå, så veit ikke om noe butikk der Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Jeg kjøper Gebe på coop byggmix og lignendes butikker. De ordner også reservedeler når det trengs, eller tar imot for reperasjoner... Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 http://www.krigsvoll.no/index.cfm?id=173127 Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg