Gå til innhold

Kjør forsiktig

Ranger emnet

mistercartman

Anbefalte innlegg

Mistet akkurat enda en bekjent i bilulykke.

http://aftenbladet.no/nyheter/lokalt/article.jhtml?articleID=179482

Tenk dere om og kjør etter forholdene. Ligger gradestokken rundt 0 kan føret være alt fra knallgodt til såpeglatt.

Jeg kjenner snart ikke en eneste person som ikke har mistet en bekjent i trafikken.

Gjør dere?

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste er at dette kan ramme ALLE - når som helst......

Selv om "vi" tror vi "behersker" det meste kan vi hvor som helst møte noen som ikke gjør det... Jeg tror ikke at noen av våre venner (eller andre) som har mistet livet i trafikken "forberedte" seg på at det kom til å skje.

Unødvendig - men uungåelig dessverre.

Kondolanse fra meg også..

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over ett år siden jeg så henne sist, men det er allikevel litt trist. Tenker på familien og venner. Bestevennen hennes er min kusine, og alle i den vennegjengen er utrolig hyggelige og skikkelige folk.

To stykker fra den vennekretsen har mistet livet i trafikken i løpet av et par år. Først ble en påkjørt fordi to tullinger kappkjørte i over 200km/t med BMW`ene sine og meide han rett ned, og nå mistet to til livet.

Jeg kjente kun jenta som døde, men føler med begges familier og venner. Er rimelig sikker på at de kjørte pent, men veien var såpeglatt.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer :(

uff ja det er sant det. Man tror man har kontroll og man kan ofte ha det også (til en viss grad). Men alt kommer ikke ann på deg, og før du vet ordet av det kan det være din tur.

Det er utrolig skummelt å miste kontroll over bilen på glatt vei. Det værste jeg har mistet kontroll over var en 2,5tonns monster av en nissan i BRATTnedoverbakke med piggfrie dekk. Jeg greide å stoppe etter å ha satt på 4hjulstrekken og satt den i revers med diff på (utrolig nok). Ca 20m fra et autovernløst "stup"

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å miste en fetter som også er en svært god venn.

Han overlevde og er uten varige men, tross at han kolliderte i en semitrailer med sin gamle Mazda. Tøffe som folk fra min slekt er tygget han seg selv løs fra vrakrestene, regulerte selv trafikken og ryddet opp i veien før han gikk hjem og la seg.

Vel, det er ikke helt sant. Faktum er at han svevde lenge mellom liv og død. Men han er uten varige men, utrolig nok.

Kondolanser er avsendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har mistet en kamerat og en venninne i trafikken selv, og det har vært nære på at jeg har mistet flere også (tullinger på motorsykkel).

Kondolerer.

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider