thingbø Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Jeg har kikket litt rundt, og spurt litt i forumet, og funnet ut folk er generelt meget skeptiske til sony, og de fleste mener at det er noe man bør styre unna. Er det fakta at sony er noe dritt, eller er dette en ren smaksak? Har sony blitt verre med årene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Har aldri hatt noe problem med mine sony spillere, men har dog ikke hatt dem mer enn i 2år eller noe. Har merka det samme sony-hatet som deg, og tror heller det er personlige meninger enn personlige erfaringer som gjør det Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Har aldri hatt noe problem med mine sony spillere, men har dog ikke hatt dem mer enn i 2år eller noe. Har merka det samme sony-hatet som deg, og tror heller det er personlige meninger enn personlige erfaringer som gjør det Mye mulig at det er mye smakssak, men jeg har intrykk av at de sony bilstereoproduktene som ikke koster allverden er litt for billig laga og er i mine øyne ikke verd prisen en må betale for det, sammenlignet med andre merker. Har desverre ikke fått prøvd no sony bilstereo produkter av høyere prisklasse så kjenner ikke de, men det jeg har av erfaring med midklasse og billig er at det er alt fordårlig. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Sony spillerene ser sinnsykt billig ut sammenlignet med andre merker. Lydkvalitet har eg ikke merket så mye forskjell på men ved kjøpt av produkter som er synlige skal det se litt fancy ut og da :P Holder meg til Pioneer og Alpine ettersom utseende henger i lag med lydkvaliteten. Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Sony var etter min mening mye bedre før... Lyden i nyere spillere er ikke bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Jeg syns ikke spillerne til Sony ser særlig billige ut, snarere tvært imot. Til prisen så mener jeg at sony er bra. Har selv sony spiller og er fornøyd med den. har også to sony 10" subber, og til 649,- pr. stk. så er jeg fornøyd med både kvalitet og lyd:) Jeg tror mye av det dårlige ryktet til sony skyldes at folk ikke vil like sony fordi andre har sagt det osv osv.. Blir mer som en trend hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg