Gå til innhold

ny frontfanger - tips?

licorice84

Anbefalte innlegg

god morgen, folkens.

jeg er på jakt etter en ny frontfanger til min eg9 vti.

fangeren som sitter på nå, er fra en coupé, så passformen er ikke helt bra (synd, fordi jeg liker den cleane looken).

altså trenger jeg en ny frontfanger. gidder ikke noe som er overkill, med tanke på at jeg ikke skal ha fullt bodykit.

blir det dumt med denne fra buddyclub uten resten av kit'et? noen som har noen andre forslag, og hva koster evt. ny original frontfanger + leppe til vti? kriteriene er at det ikke skal være alt for mye luftinntak eller gitter-dilldall, men så clean som mulig.

mvh marius

quattroholic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, det var akkurat den tanken som slo meg:) syns originalfangeren er ganske frekk, og jeg er litt fan av "less is more" :D tror nok valget faller på en originalfanger + en mugen-style eller type r-style leppe, så blir det bra.

hva er den enkleste måten for meg å få tak i ny originalfanger på? honda-forhandler? også lurer jeg på om det er hull til tåkelys på alle fangerne, eller om det er coupé only-greier?

mvh marius

quattroholic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, de fleste ej/eg civicene har hull til tåkelys i frontfangern, er vel bare sedanen som har den uten...

fangern som sitter på min er helt orginal, ser du nøye etter ser du at det er sorte "plastikk riller" i tåkelyshullene, som evt må skjæres ut:)

Bilenmin.jpg

Fanger kan du enten kjøpe fra utlandet, bilskroten eller evt ny fra honda forhandlere. jacobs auto supply i oslo skaffer også gode priser på orginaldeler og enda bedre hvis du er medlem av klubb honda Norge som du finner her: http://www.club-honda.org

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, så du har 4 dørs assa? hmm... trodde du hadde 3 jeg;) er nok litt mindre utvalg til den, men ikke umulig og finne hvis man bare leter litt ekstra, evt så går det an og sende dem en mail og spørre hva de kan skaffe!

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider