roy_nor Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Ny bruker på forumet, har ikke lappen enda men så fort den er i boks så står det en Nissan Skyline 95 å venter på meg!! Har derfor et spørsmål i forbindelse med å ta lappen i utlandet, tenkte et EU land (slik at ikke flybilletten blir for dyr) og hva som må til for at jeg skal kunne ta den i utlandet? Tenkte muligens retning tsjekkia eller polen, siden jeg har venner som studerer der og lappen der er relativt billig og jeg kan betale mindre for flybillett/opphold/mat/lappen enn her i norge for bare lappen.. Noen som har en pekepinne eller to til meg? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Hei og velkommen til forumet. En god pekepinn er å søke før du spør, det meste er faktisk tatt opp før på forumet.I en eller annen form :) http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/161939-f-rerkort-i-utlandet.html Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roy_nor Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Hei og velkommen til forumet. En god pekepinn er å søke før du spør, det meste er faktisk tatt opp før på forumet.I en eller annen form :) http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/161939-f-rerkort-i-utlandet.html Ok, så for å ta lappen i Tsjekkia/Polen så må jeg ha vært i landet i 100 dager? (3mnd?) Det suger jo toppen av alt, hadde håpet på å få oppholdstillatelse på dagen og begynne et intensivkurs rett etterpå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Er vel ikke noe stress å ta lappen i Norge vel?? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 har du råd til skyline så må du vell ha råd til lappen og.. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 teit spør du meg. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg