DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 eeeeeeeer så digg å være bortskjemt! bare å spørre mamma om lov så dukker man opp på bane med det grommeste;) the brighter side of life Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Er så digg å være bostskjemt ja! Har mer utbetalt i måneden enn det min kjære far har før skatt.. Og han er sjef. Så ja, jeg er vell bortskjemt. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 eeeeeeeer så digg å være bortskjemt! bare å spørre mamma om lov så dukker man opp på bane med det grommeste;) the brighter side of life sånn serriøst, hvis mora di hadde sagt hun kunne sponse banebilen din med kr 100000, hadde du sagt nei? Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 fikk just 100k av sponsorn...hva skal jeg bruke det til a? hehe Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 sånn serriøst, hvis mora di hadde sagt hun kunne sponse banebilen din med kr 100000, hadde du sagt nei? Vel... kan vel si det slik at det har gått av ca 1.3mill kroner av mammas øknomi på mine prosjekter siden jeg var 12... i tilleg til min egen økonomi;O Jeg tjener ca 20.000kr utbet. i mnd So fuck yeah its great! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Vel... kan vel si det slik at det har gått av ca 1.3mill kroner av mammas øknomi på mine prosjekter siden jeg var 12... i tilleg til min egen økonomi;OJeg tjener ca 20.000kr utbet. i mnd So fuck yeah its great! så hvorfor kalle andre pappagutter? Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 fordi det er forskjell på å bli sponset av mor, enn av far.. desuten når kalte jeg noen pappagutt her? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 så hvorfor kalle andre pappagutter? Han får penger fra mamma, da er det vel greit å slå ned på pappagutter... /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 haha. det JEG sikter til er slike kluthue klyser som løper rundt med pannebånd og diamant ringer i øret og du ikke ser forskjell på han og dama hans:) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 fordi det er forskjell på å bli sponset av mor, enn av far.. desuten når kalte jeg noen pappagutt her? ingen her i denna tråden. men hva er forskjell på mor og far? JEG ser ikke forskjell, men mulig det er det. Jeg oxo synes det er kvalmt og se tøffinger med edelsten i øret og pannebånd i øya i pappas svære Q7, men er vel et fåtall av dem som er her inne, og det vil ikke dermed si at folk med dyr bil er sånn:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 ingen her i denna tråden.men hva er forskjell på mor og far? JEG ser ikke forskjell, men mulig det er det. Jeg oxo synes det er kvalmt og se tøffinger med edelsten i øret og pannebånd i øya i pappas svære Q7, men er vel et fåtall av dem som er her inne, og det vil ikke dermed si at folk med dyr bil er sånn:) da er vi enige. ingen her som nevnte noe om dyr bil, eller hvor mye de bruker, men heller den klysete oppførselen som fort legges til akkurat der;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 da er vi enige. ingen her som nevnte noe om dyr bil, eller hvor mye de bruker, men heller den klysete oppførselen som fort legges til akkurat der;) jepsi pepsi. Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Vel... kan vel si det slik at det har gått av ca 1.3mill kroner av mammas øknomi på mine prosjekter siden jeg var 12... i tilleg til min egen økonomi;OJeg tjener ca 20.000kr utbet. i mnd So fuck yeah its great! faen det er jo 650000 i året det! WhoFF! :P Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Er det forskjell på å kjøre pappas dyre bil og det å få masse penger til bil? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 faen det er jo 650000 i året det! WhoFF! :P ALTSÅ satt på spissen da! seff forsvinner ikke ALLE 20 hver eneste helg lissom men ene mnd bruker jeg ikkeno andre mnd bruker jeg 3 ganger mere enn jeg har, og da kommer mor til unnsetning;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg