BadBoyTurbo Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 jeg har ikke no problemer med pappagutter så lenge de oppfører jeg normalt, altså ikke oppfører seg som en pappagutt eller på noen måter viser at de er det Siter Derbi drd sm 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Teit tråd. Ja, skal innrømme at jeg fikk min første bil. Dette fordi at foreldre ikke ville at jeg skulle kjøre rundt i noe trafikkfarlig som tilslutt kostet meg mer penger. Men var bare snakk om bil til 40 - 50k Kjempeglad for at jeg fikk denne! Senere har det blitt seks til biler, alle har jeg betalt / lån på selv (Kun 1-2 biler av gangen) Kjenner godt til "snobbe" strøket. Mange som kjører nye mini, bmwer +++ Jeg synes dette er helt greit, sålenge de ikke oppfører seg som klyser! De som er ganske rike oppfører seg egentlig bra, det er de som streber etter å være "noe mer" en det de er som er ille! "Morn du, bilen min kosta over en halv mill liksom" Og, det er ikke noe problem å kjøre noe annet en en golf 2 om man jobber. (Ikke det at det er noe galt med golf 2, kjørt en mye selv, flott bil orginal!) Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Hmm, interessant emne, uten tvil. Alle har vel forskjellige toleranser for hva som er bortskjemte drittunger eller ikke... Selv sitter jeg med jobb og har 100 i timen. Går på skole også, så har vel en 50k i året på den jobben. Men jeg får mye av min mor, ikke en krone omtrent av min far.(Les: Skilte foreldre) Min far er båt og MC mann. Båt hele året, og MC når sesongen er der. Pappa er en kar med nok av penger, men han er ikke villig til å gi meg noe. Hvorfor? Simpelthen fordi det ikke interesserer han det pengene skal gå til. Jeg synes det er like greit egentlig. Min far hater alt med fire hjul, og jeg er stikk motsatt, så penger er det ikke å hente der. Min mor derimot, hun er glad i å sprade sine kroner over hodet på meg med sølvvinger. Det som er greia er at jeg heller ikke kan si noe på det, for jeg kommer ikke akkurat utenom. Nå har hun i tillegg sagt at hun skal betale lapp og halve kjøpesummen av førstebilen min. Takker jeg nei? Selvfølgelig ikke, hvorfor skal jeg det når jeg får tilbudet? Ikke har jeg spurt om det, og ikke har jeg hintet til det heller. Jeg er oppdratt til å ytre mine meninger og ta i mot hjelp. Det er jo ikke annet enn hjelp jeg blir tilbudt av min mor, så da takker jeg ja. Nå kan dere begynne å fyre om dere vil! Fabiz Helt enig den. Hvorfor takke nei til noe man får? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikky Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Det er ikke problemet, for min del hvertfall. Problemet er de som er utrolig stolte over det, og viser det altfor godt at de er rett og slett bortskjemte :) Siter - Mazda 323F '96 JDM - Mercedes 250CE '71 - Zuki trailbil '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Her jeg bor er vel kanskje ikke problemet pappagutter, men pappajenter! Jenter som kjører rundt i flettnye bimmere osv, det er nesten værre enn pappagutter... Men er jo litt pent også, på ett vis ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Jeg er 21 år har en avtale at jeg bor hjemme gratis mot at jeg spar et fast beløp på BSU. Foreldrene min har betalt billappen min mot at jeg ikke beynte å røyke, mens mopedlappen betalte jeg selv. Foreldra min har ALDRI spyttet inn 1 kr til noen av min biler etc. Alt er slitt for å betalt av meg ALENE! Det er ikke verre en å ta en 2 årig utdannelse, også begynne å tjene penger som 18 åring.. såg ikke jeg den hvite audien på helsfyr i går? utenfor ei kebabsjappe? Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 la nå foreldra gi ungene sine bil da?kanskje foreldra er redd for ungene sine og kjøper nye biler så de er tryggere i trafikken? ikke vet jeg, men det som er mest fatalt med pappaguttene er at de klarer ikke å fylle spylervæske på bilene sine engang! og spør du de om de vet hvor tennplugg eller lignende er så får du bare ett dumt blikk, det er i mine øyne fatalt.. Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 la nå foreldra gi ungene sine bil da?kanskje foreldra er redd for ungene sine og kjøper nye biler så de er tryggere i trafikken? ikke vet jeg, men det som er mest fatalt med pappaguttene er at de klarer ikke å fylle spylervæske på bilene sine engang! og spør du de om de vet hvor tennplugg eller lignende er så får du bare ett dumt blikk, det er i mine øyne fatalt.. Derfor koser jeg meg over ikke å være pappagutt! De fleste av pappaguttene vet vel knappest hvordan de skal kjøre bilen... Man lærer ikke så mye når man lærekjører med automat-bimmeren til fattern ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Derfor koser jeg meg over ikke å være pappagutt! De fleste av pappaguttene vet vel knappest hvordan de skal kjøre bilen... Man lærer ikke så mye når man lærekjører med automat-bimmeren til fattern ;) Hva er galt med automat-bimmer? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Hva er galt med automat-bimmer? Sier ikke at det er noe galt med automat-bimmere, det var bare for å make-a-point. Gutter som aldri har skitnet til hendene sine, eller set en dråpe olje noen gang, som lærte seg å kjøre i automat-bimmeren til pappa og som kjører flettny automat-bil, eller manuell som de ikke kan helt å håndtere. osv.. :worshipbm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Hva er galt med automat-bimmer? skurk er pappagutt, det vet vi alle ;D Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 pappagutter er det værste jeg ser! det er rett å slett kvalmt...greit nok at folk får bilern fra foreldra sine . men med pappagutter mener jeg"jobb er æsj ,pappa har cash" skal bli bra når jeg får 242`n min på veien..da skal jeg glise til både pappagutter / jenter å spøl runding rundt de:P Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 pappagutter er det værste jeg ser!det er rett å slett kvalmt...greit nok at folk får bilern fra foreldra sine . men med pappagutter mener jeg"jobb er æsj ,pappa har cash" skal bli bra når jeg får 242`n min på veien..da skal jeg glise til både pappagutter / jenter å spøl runding rundt de:P synes det er konge at hvertfall noen slipper å gjøre noe for pengene:) (jeg er ikke en av dem) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 pappagutter er det værste jeg ser!det er rett å slett kvalmt...greit nok at folk får bilern fra foreldra sine . men med pappagutter mener jeg"jobb er æsj ,pappa har cash" skal bli bra når jeg får 242`n min på veien..da skal jeg glise til både pappagutter / jenter å spøl runding rundt de:P hadde jeg vært de da hadde den volvoen din blitt ribba, rana og påtent... :) men kunne også gjort det samme med enkelte daddyboys og.. noen som så filmen av russen med buss til 1.7 mill?? han de intervjuet der...fy faen jeg håper det går han veldig tragisk iløpet av året...makan til idiot... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 ingen som ska ribb eller tenne på biln min! ingen som får legge hånda på den:P Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg