Gå til innhold

Alle pappa guttene på forumet!

Ranger emnet

Hansen89

Anbefalte innlegg

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fatter ikke at folk gidder og bruke så mye penger på bil, en blikkboks man setter seg inn i og en stund senere er man kommet frem dit man skal.

Hva med å kjøpe hus eller leilighet for pengene istedet ?

Surt å bo hjemme til man er 30 og liksom...

Akkurat hvorfor er du på bilforumet (les: BILforumet) når du har det synet på bil? Hvorfor er det så jævla mange kranglefanter som ikke ser forskjell på en fustasjeopphengsforkobling, og en venstrevendt likeretter, og som bare er her for å krangle her? Nei, nå skal jeg ut og kappe ut hekken på Kadett B`n min, og forhandle litt for 16v motor til den, så får dere diskutere og kose dere :)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nok i katogorien "pappa-gutt" men det har sine grunner..han er den jeg har vokst opp med.

jeg er snart 27 og han betaler tlf regninga mi.jeg har bodd alene i over 10 år og har klart meg rimelig bra selv.

begynte og få hjelp av min far for ca 4 år siden...

og ja jeg har fått mange biler av han og den dyreste bilen har kostet 2500kr.

bilen jeg har nå er finansiert med delesalg etter bilene jeg har fått av min far..

nå skal det sies at hvis fosilet trenger hjelp til noe så stiller jeg opp og jeg hjelper til med det meste han trenger hjelp til.

ordner han ting som han trenger i forbinnelse med hus opp pussing pga mange kontakter,maler og snekrer for han,skaffer bil deler og skrur for han.

noen vil kansje kalle meg en pappa dalt men da får jeg bare være det. han er den eneste jeg har igjen og den eneste forelderen jeg har hatt de siste 25 år.

jeg vil heller si at det er og stille opp for ungene sine...det er ihvertfall det min far gjør.

*Ford Sierra IST*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke vet jeg, men det som er mest fatalt med pappaguttene er at de klarer ikke å fylle spylervæske på bilene sine engang! og spør du de om de vet hvor tennplugg eller lignende er så får du bare ett dumt blikk, det er i mine øyne fatalt..

Alle pappagutter er nok ikke sånn. Og det er mange flere mennesketyper enn pappagutter som ikke vet hvor en tennplugg sitter :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nok i katogorien "pappa-gutt" men det har sine grunner..han er den jeg har vokst opp med.

jeg er snart 27 og han betaler tlf regninga mi.jeg har bodd alene i over 10 år og har klart meg rimelig bra selv.

begynte og få hjelp av min far for ca 4 år siden...

og ja jeg har fått mange biler av han og den dyreste bilen har kostet 2500kr.

bilen jeg har nå er finansiert med delesalg etter bilene jeg har fått av min far..

nå skal det sies at hvis fosilet trenger hjelp til noe så stiller jeg opp og jeg hjelper til med det meste han trenger hjelp til.

ordner han ting som han trenger i forbinnelse med hus opp pussing pga mange kontakter,maler og snekrer for han,skaffer bil deler og skrur for han.

noen vil kansje kalle meg en pappa dalt men da får jeg bare være det. han er den eneste jeg har igjen og den eneste forelderen jeg har hatt de siste 25 år.

jeg vil heller si at det er og stille opp for ungene sine...det er ihvertfall det min far gjør.

vil si at dette er ikke noe pappa gutt...

-No Drift,No Fun-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha...ikke sant...du kom fra bygda...sånt ER ikke latterlig i byene og ellers normale strøk der man ikke alltid må pule naboen..

Og jeg synes det er litt latterlig når unge folk får alt det de peker på.uten å løfte en finger !

Jeg har bestandi jobbet for det jeg har jeg!

-No Drift,No Fun-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha...ikke sant...du kom fra bygda...sånt ER ikke latterlig i byene og ellers normale strøk der man ikke alltid må pule naboen..

Jopp. Kvinnfolk som skriker som en trassig 3-åring når de er 16-17-18 år fordi de ikke har det beste av alt ER latterlige,tåpelige og etter mitt syn oftest totalt ubrukelige...de har alt på sølvfat og har sjelden eller aldri løfta en finger for det de har,og kan derfor ikke en dritt utover det å se deilige ut,shoppe og oppføre seg som forskremte høns... Om jeg HATER bimboer? Jepp...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...jeg eelsker bimboer! hehe... var ikke det jeg mente...var mange vesker og dyre jakker...skulle nesten til å si jeg har det selv men blir litt feil da...har ikke vesker faktisk! :D

grininga...ja det er no annet...men sånn er det mange som er..ikke bare de som har penger...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider