Michael_ Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Hei, jeg vurderer om jeg skal kjøpe meg ett Nikon d40 kamera. Er dette ett bra kjøp? Noen andre her som har dette, og har noen bilder og vise til? Mvh Michael! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Jeg har dette, veldig bruker vennlig kamera :) vil anbefale det. Se bilder i linken under. http://www.bilforumet.no/medlemmers-egne-bilder/191520-kristoffer-s-bildre-tr-d-bilder-v-rm-nstring-bergen-1mai.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Jeg har dette, veldig bruker vennlig kamera :) vil anbefale det.Se bilder i linken under. http://www.bilforumet.no/medlemmers-egne-bilder/191520-kristoffer-s-bildre-tr-d-bilder-v-rm-nstring-bergen-1mai.html Flotte bilder! Bruker du objektivet som fulgte med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Jepp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Jepp. Det fungerer greit ser jeg :D Bestilte kameraet jeg, med vanlig objektiv. Kjøper heller ett nytt når det blir nødvendig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabaero Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Går greit å bruke objektivet som følger med i begynnelsen:) Funker fint til å ta bilder og lære seg de forskjellige innstillingene på kameraet. Har samme kameraet og har ikke fått tid til å lære meg alle enda. Men et greit kamera til veldig grei pris:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinTin Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Har lurt på å kjøpe dette kameraet selv!! Kan man bruke gammel Nikon optikk på det? Noen som sitter på evt. negative erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 D40 har vel ikke innebygd autofokus ? Fokusbiten sitter vel i objektivene hvis jeg ikke husker helt feil og man vi da kun ha manuell fokus hvis man bruker gamle objektiver Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg