Gå til innhold

Endelig bilder av nybilen.

Ranger emnet

Mazdius

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonte

Fin bil det der..

Planer for hva som skal gjøres med den da?

Og vær så snill å sot front-siderutene også. Det ser ut som en rånebil..

Vel.. til lørdag får jeg angel eyes, karbonfilter og hvite sideblinkere, så skal jeg ha ny eksos etter hvert.. Får se hvor lenge jeg skal ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel eyes på en civic...lurer på om det går en anna en her i krsand med det...ikke det peneste jeg har sett. Tror egentlig bare det er bmw som passer det.. Men nå må vel kanskje jeg få meg bil igjen før jeg begynner og utale meg.. No offence Mazdius...

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg si meg enig i. Men er det samme type lykter du får som de som er på den civicen som går i byen (med svarte felger - noe den hvertfall ikke passer). Men sliter med å få meg bil igjen da...forsikringa har forsikra cossien som en 2.0i, og er vrange med å betale etter den ble stjålet.... Kjipt liksom..har en bil på hånda (BMW, litt kjipt ikke det er Ford). Ikke noen flere lik din du vet om som skal selges??

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får noen lykter tilsvarende disse.

HC9698PHCC-G4.jpg

Det er endel annerledes på 96 modellen min kontra 92 modellen til han fra øvrebø (den blå). Min er første modellen av sjette generasjons karosseriet fra 96-98. Jeg likte ikke helt den typen som jeg har til å begynne med, men liker den bedre og bedre.

Sinnsykt kjipt med forsikringa da. Trodde den var registrert hos de som orginal sierra cosworth? Ihvertfall noe forbanna dritt at den blei stjålet da i tillegg til alt det tekniske som var med den.

Har du lyst på civic? I så fall foreslår jeg at du snakker med Per Christian Thaulow

Lenke til kommentar
Del på andre sider