Gå til innhold

Endelig bilder av nybilen.

Ranger emnet

Mazdius

Anbefalte innlegg

Okai... Må kanskje ta kontakt med han civic mannen da...

Bilen min var jo godkjent og alt, men forsikringa har ikke klart å lese vognkortet mitt rett.... *skuff*

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig Honda mønster på setene :)

Har sett værre i en Civic 1,6VVTi V-tec som en kamerat av meg hadde. Den var helt grusom. Slo av mange tusen bare for interiøret når han kjøpte den og når den skulle selges. Ingen som ville ha den.

Men mye fet styling til den bilen da. Thaulow har vel endel?

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke galt da... var jo det jeg betalte på cosworthen, men det var jo somsagt etter at forsikringa tydeligvis gjorde en feil... Samme selskap jeg og, på ho mor... Får jo se hvordan det går med forsikringa, men må jo snart ha meg en bil igjen.. Så jo han hadde en anna civic av forrige typen..var fin den, men kjipt det ikke var vti´en.. Har det vært noe liv i byen i helga forresten? Har vært så opptatt så hakke fått med meg noe..

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenkte jeg skulle gjøre det, men må vente å se om jeg får igjen noe penger.. Så er det bare å sette i gang prutteprosessen.. Hehe..

Det er kjipt når det er så dårlig med liv, men tror de fleste med frekke biler har vinterparkert de nå.. begynner jo å bli tida for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den japsa der blir pervers marius :) jeg må nesten få kreve en liten sitte på runde i den reven der :D

grættis med feit japse!!!!

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider