Nod Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Hei! Har hørt rykter om at NGK plugger er endel bedre enn de originale. (hadde vectra før og da brukte jeg kun ngk.. helt klart forskjell) Noen som veit hvilken NGK plugg jeg trenger? Astra bertone coupe, 1,8i, 2000 modell. Motorkode x18xe1 Har kikka i diverse tabeller men finner ikke noe klart svar på hvilken plugg som er best. Noen som kan hjelpe meg? Hilsen Nod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Du kan jo sjekke ut på http://www.mekonomen.no hvilke plugger som skal til din bil, de selger NGK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nod Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Takk! Mekononmen hadde svaret. NGK BKR5EK eller NGK Iridium BKR5EIX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Hehe, no problem! Mekonomen er greit å ha! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg