Gå til innhold

Min Audi A3 1,8 97 modell

Ranger emnet

kamikakze

Anbefalte innlegg

hvordan øyelokk er det du har bestilt?:)

di speilkappene fra bs-bildeler må du ikke finne på å kjøpe..

kappen på det store speile passer over hode ikke..

jeg fikk iallefall med meg plastgrunning når jeg lakkerte min styling. å det var fra rieger, å var abs plast:)

skjønner godt at det er julaften hjemme hos deg nå:D

Ja nej forstod det at det var elendig passform får bare ta dem på imellom tiden så får jeg bare bestille nye sånne inpro som passer ihvertfall

Link Til øyelokka:

http://www.bsbildeler.no/butikk/searchresult.aspx?search=DXKAU01

Altså jaja var jo bare billig greier til 200 kr men e no litt penger bestillte også sånne krom gir ramme

Link:

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=SYS2258-1&vg=&vgpath=

vet jo ikke kordan eg skal få den til å passe Nå etter jeg monterte S-line girkulen.. noen som har erfaring med disse Rammene hvordan jeg skal få det til og passe med S-line kulen noen ideer?

Gikk litt penger tapt på dette innkjøpet men men driter i det så lenge fangeren og grillen går på bilen så :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nydelig! misunnelig jeg nå! bestilte den fangeren for 5 måneder siden ellerno... får faenmg ingenting! blir forbanna! hater briter!;)

gleder meg til å se resultatet av dette med den fargen der altså! kan bli rått med en svart/gull utførelse!

jeg syns du skal gå for lyktelister, drite i di stygge "list" parklysa... heller koble de ut;)

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig! misunnelig jeg nå! bestilte den fangeren for 5 måneder siden ellerno... får faenmg ingenting! blir forbanna! hater briter!;)

gleder meg til å se resultatet av dette med den fargen der altså! kan bli rått med en svart/gull utførelse!

jeg syns du skal gå for lyktelister, drite i di stygge "list" parklysa... heller koble de ut;)

hehe vet ikke helt har tenkt på det men da har jeg ikke parkljus:P blir ikke så særlig populært det når jeg kommer i kontrol eller noe.. har du peiling på noe av det jeg spurte isted fatter ingenting med de derre tingene jeg har bestillt jeg må jo være dum:P hehe kor fra bergen er du sympozium? jeg er herifra jeg også skjønner du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke peiling på gir ramma å sånt, og jeg bestilte akkurat samme speil kappene som du, de er ubrukelige! bestilte hele kåper fra quattroco.no.. sinnsykt grei kar, rask levering, og skikkelige deler!

du trenger ikke de øverste "list" parklysa, du har jo "angel-eyesa".

jeg er egentli ikke fra bergen:p bare bor der nå:p men bor på landås, rett oppforbi stadion så og si:)

hehe, jeg spurte akkurat om det samme i min tråd nå:p så får ta det på et sted:p hvor i bergen bor du?

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes egentli ikke di øyenlokkene der er noe serli pen,så jeg ville kjørt uten dem:)

bestilte faktisk øyelokk selv som jeg fikk nå i uken, men tror jeg dropper å montere dem..

Ja tror jeg dropper dem også sliter litt med å få lakkert fangeren altså var så sinnsyk med riper og streker på fangeren når jeg fikk den så de på verksted må pusse med og begynne og legge på grunning igjen og det ble plutselig mye mye dyrere... de skulle ha rundt 4000 kr for å fikse fangeren. vet det e rundt standard pris på å få lakkert en fanger "IKKE Under bordet" liksom men noen som vet om flinke lakkere som lakker billig og kansje under bordet viss det må til? og en ting til noen flere som vet om jeg må først sette på fangeren før jeg lakkerer og sjekke at alt passer og lage nye hull eller er det bare å lakke fangeren så passer den rett på bilen etterpå? står jo at den skal passe

audi 8L da men vetsje eg e helt ny på dette så lærer utifra dere:) CHEERS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke peiling på gir ramma å sånt, og jeg bestilte akkurat samme speil kappene som du, de er ubrukelige! bestilte hele kåper fra quattroco.no.. sinnsykt grei kar, rask levering, og skikkelige deler!

du trenger ikke de øverste "list" parklysa, du har jo "angel-eyesa".

jeg er egentli ikke fra bergen:p bare bor der nå:p men bor på landås, rett oppforbi stadion så og si:)

hehe, jeg spurte akkurat om det samme i min tråd nå:p så får ta det på et sted:p hvor i bergen bor du?

hehe greit vi får bare ta det her bor i loddefjord da så var å forhørte meg idag om lakkering for fanger og sånnt var veldig dyrt da men skal det bli skikkelig så kommer det på en 4000 kr sa han fordi det var en del riper og sånnt i fangeren. elendig og pakke de jevla Bs bildeler folka.. bør jeg ikke klage får sikkert ingenting igjen uannset.. skylder vel på frakt folka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns di momo felgene er kjempefin:)

har du bestilt dem nå?:D

hehe Nope har nok ikke penger til dem får se ka som skjer i juli kommer litt mer penger da håper jeg.. leverte no fangeren inn til Lakkering idag Utrolig billig 2000 kr skulle de ha Seff "under bordet" så er den ferdig til søndag og montert mest sannsynlig da:) så gled dere til å se en Gullfarget audi med Singelframe :D Jeg gjør iallfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var billig:D Gleder meg til å se:)

har lakkert støtfanger bak, forran å øyelokk idag som jeg må prøve å få montert imorgen. Gleder meg til å få bilen i "sommermodus" igjenn:)

Herlig høres bra ut du må bare legge ut bildet snart så jeg få se resultat så gjør jeg det samme:) herlig og style bilen sin altså det e jo faen meg Jul for meg hver dag :D hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt hurtig hjelp her før jeg bestiller Tåkelykter..

Fant noen tåkelykter på EBay

LINK:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/03-08-AUDI-A3-FOG-LIGHTS-a-3-driving-lamps-lamp-hid-b_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33709QQihZ008QQitemZ180243441974QQrdZ1QQsspagenameZWDVW#ShippingPayment

Lurer på om disse her vil passe på Singelframe fangeren fra Rieger som jeg skal montere i værste fall om den kan moddes så den vil passe på.. Noen som har litt kunnskap om dette som kan hjelpe meg..

takker utrolig mye for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider