Gå til innhold

Min Audi A3 1,8 97 modell

Ranger emnet

kamikakze

Anbefalte innlegg

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

få se få se:)skal vel inn i byen å cruise et par runder idag du da? :p

Da var dagen kommet:P Fangeren er montert og ja dere får bare dømme selv

:viske:

Før bilde:

06052008109.jpg

Under Montering Med God hjelp av en Bekjent :

20052008134.jpg

Nesten Ferdig :

20052008137.jpg

Ferdig :

20052008138.jpg

20052008140.jpg

Kunne ikke blitt mer Fornøyd Det som Mangler er Tåkelyktene men de blir bestillt snart:D Cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fett! pent som faen det der!:)

var det noe tilpassing for å få på fangeren? eller var den så plug and play som rieger påstår at den er? :p

Altså var egentlig ganske plug and play ja men på sidene ble det ikke 100 % men 95% altså alt i alt så ble det grådig bra.. jeg ble kjempe fornøyd iallfall eneste er at det ser ikke fullt så pent ut uten tåkelyktene men pent nok for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fin audi, har akkurat en slik selv farge på min jeg å. Hvor bestilte du fronten og dette da? Har lyst å kjøpe en slik front jeg å, men må du ikke ha panserforlenger?

Kjekt om du hadde kunne laget linker til stedene du kjøpte delene og hvor mye alt ble tilsammens etter lakkering. Dette ble jaggu meg bra :)

Lyst til å bestille ikveld jeg å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fin audi, har akkurat en slik selv farge på min jeg å. Hvor bestilte du fronten og dette da? Har lyst å kjøpe en slik front jeg å, men må du ikke ha panserforlenger?

Kjekt om du hadde kunne laget linker til stedene du kjøpte delene og hvor mye alt ble tilsammens etter lakkering. Dette ble jaggu meg bra :)

Lyst til å bestille ikveld jeg å :)

Ehm Jeg har vel bestillt litt av hvert på forskjellige steder.

Fronten Og grillen bestillte jeg vel fra www.Bsbildeler.no mens Lyktene foreksempel bestillte jeg fra Ebay sammen med S-line Girkulen.

Gå inn på Bs bildeler så finner du veldig mye bra der. eneste er at de pleier og ha litt leveringstid noen ganger men er du heldig sånn som meg så får du det innen 3-4 uker. så må du regne med at fangeren er litt riper i også.. Lakkeringen fikk jeg veldig billig da siden jeg kjente en fyr som gjorde det for meg så kom på 2000 men var rundt om og spurte og det kommer veldig ann på hvor du går.. Spør rundt omkring og prut litt fordi noen sa 4500 til meg og andre sa 3000. så kommer det vel litt ann på hvor bra dem lakkerer og da.. Lykke til Iallfall Kjempe Gøy bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som vet hvor og pris på stabilisator stag...? og coilcovers for å stive bilen?

når du kjøper coilovers så skal det komme med det stabstaget som du trenger for å senke mer enn 40mm

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen så frekk den ble med Framen!!

Sort og gull passa godt i sammen det:)

Keep up doing yah thang!

hehe, ser du sko hatt deg noen nye felger, Dotz!=D

Mye bra her, (Products)

http://www.dotzmag.com/15422_EN

ps, hva søkte du på for å få tak i S-line girkula på ebay?:p

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt