Gå til innhold

Min Audi A3 1,8 97 modell

Ranger emnet

kamikakze

Anbefalte innlegg

Faen så frekk den ble med Framen!!

Sort og gull passa godt i sammen det:)

Keep up doing yah thang!

hehe, ser du sko hatt deg noen nye felger, Dotz!=D

Mye bra her, (Products)

http://www.dotzmag.com/15422_EN

ps, hva søkte du på for å få tak i S-line girkula på ebay?:p

takk takk søkte egentlig bare S-line gear eller noe sånnt husker ikke helt bare til å leite seg fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe de var ganske spesielle men kule da :) men syntes angel eyes e finere altså er vel litt smak og behag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, de var jo litt kule :D

Og passer jo uansett bedre på enn Audi enn angeleyes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt hjelp til å finne Fjærbeinstag vil denne passe bilen min eller fant den på Ebay

http://cgi.ebay.de/TA-Technix-Alu-Domstrebe-Audi-A3-Typ-8L-verstellbar_W0QQitemZ220239707559QQihZ012QQcategoryZ70175QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Var sinnsykt billig i forhold til pris på 1000 kr eg fikk hos en styling forhandler!! er det noen som kan konfirmere om den vil passe uten problemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!BEKLAGER OFFTOPIC!

Se der ja!

Takk:)

Blir vel snart en tur til familien i Nederland, så får se om jeg ikke bare handler direkte der. Hvis ikke så skal jeg inn å bestille før jeg reiser på ferie.

Blir det feil å kjøre en Avant 1.6 2002, med div S-line utstyr som, Gulvmatter, Bagasjeromsmatte, Girkule, Emblem, Lister.. jah.. hva annet kan jeg egentlig kjøre på med av eksteriør o.l?

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere at det blir for dumt og bestille S-line Emblem til Grillen min?

hehe spørr akkuratt om det samme!;p

Grunnen til jeg vil ha emblem er at jeg vil bestille masse hvis av S-line ting som i teksten 2 hakk opp.

Syntes det er ganske pent med S-line Emblem, men det må være et mål eller en grunn for det og derfor vil jeg bestille innvendig utstyr i S-line så det har litt mening.

Har t.o.m lyst å bestille S-line høytaler gitter til alle 4dørene. Hvis jeg tar en tur ned til Nederland om litt så skal jeg handle med meg parts til A3 og A4 så jeg vil legge ut her på forumet om noen ønsker å kjøpe hvis pengene er med meg ned til Dutchlandet.!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider