Gå til innhold

Min Audi A3 1,8 97 modell

Ranger emnet

kamikakze

Anbefalte innlegg

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor blir det av bilder av bilen da?

Tar bilder imorgen etter jobb:) men lurer på en siste ting når du bestiller den ene lykten må jo du betale for både lykten og frakten så bestiller du den andre igjen så må du gjøre det samme.. betaler han tilbake igjen den ene frakten eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da var jeg tilbake igjen fikk nettopp grøfte lysa men lurer litt på om de er riktige altså. Fordi de er på en måte litt skrå og ved Singel Framen nede der du monterer lysene er det ikke skrått? og hva slags lamper skal jeg kjøpe til dem? noen som kan hjelpe meg.. bestilte disse

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=300226228430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake igjen fikk nettopp grøfte lysa men lurer litt på om de er riktige altså. Fordi de er på en måte litt skrå og ved Singel Framen nede der du monterer lysene er det ikke skrått? og hva slags lamper skal jeg kjøpe til dem? noen som kan hjelpe meg.. bestilte disse

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=300226228430

Jeg har oxo de tåkelysene der, og de passet rimelig bra hos meg.

Har montert de i rieger sin frontspoiler, har ikke koblet de enda. Litt mer jobb det.

Hullene passet fint. Men nå vet ikke jeg åssen helt org. tåkelys ser ut.

Audi A3 1.8TQ 2002mod.

Ford S-max 2.0L tdci Midnight blue 2011mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oxo de tåkelysene der, og de passet rimelig bra hos meg.

Har montert de i rieger sin frontspoiler, har ikke koblet de enda. Litt mer jobb det.

Hullene passet fint. Men nå vet ikke jeg åssen helt org. tåkelys ser ut.

Monterer du alt selv da? fordi var hos en mekaniker idag og spurte hvor mye han skulle ha for å koble dem til og montere dem og sånnt og da sa han rundt 3000 kr for alt arbeidet rundt 4 timers arbeid pga koblinger og sånnt. syntes det hørtes litt mye ut azz. det er jo bare til og montere dem og koble dem til lysbryteren som allerede er der.. Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterer du alt selv da? fordi var hos en mekaniker idag og spurte hvor mye han skulle ha for å koble dem til og montere dem og sånnt og da sa han rundt 3000 kr for alt arbeidet rundt 4 timers arbeid pga koblinger og sånnt. syntes det hørtes litt mye ut azz. det er jo bare til og montere dem og koble dem til lysbryteren som allerede er der.. Eller tar jeg feil?

Jeg har ikke koblet de enda.

Men jeg har bestilt dette i går: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120266782763&fromMakeTrack=true#daslogo

Tror det vil passe bra.

Så må du sjekke lysbryteren din, kan du dra den ut to hakk?

Hvis du bare har et hakk, så har du bare til tåkelys bak.

Jeg fikk tak i brukt lysbryter med 2 hakk, altså tåkelys fremme og bak hos bilopphugger til 300kr.

Møller skal ha 1200kr for en ny.

Møller i kr.sand ville ikke ta på seg jobben en gang. Og de hadde ikke ledningssett, det måtte jeg lage selv. Men fant på ebay ;) Ser ut som det passer rett i lyktene.

Det ligger en oppskrift på hvordan man skal koble de i vacn forumet. det er en pinne som heter NL i lys bryteren, det er styre strømmen til releet. Så er det bare pluss og minus.

Da tror jeg det er bare å skru på lyset, og alt ser helt orginalt ut :)

Audi A3 1.8TQ 2002mod.

Ford S-max 2.0L tdci Midnight blue 2011mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke koblet de enda.

Men jeg har bestilt dette i går: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120266782763&fromMakeTrack=true#daslogo

Tror det vil passe bra.

Så må du sjekke lysbryteren din, kan du dra den ut to hakk?

Hvis du bare har et hakk, så har du bare til tåkelys bak.

Jeg fikk tak i brukt lysbryter med 2 hakk, altså tåkelys fremme og bak hos bilopphugger til 300kr.

Møller skal ha 1200kr for en ny.

Møller i kr.sand ville ikke ta på seg jobben en gang. Og de hadde ikke ledningssett, det måtte jeg lage selv. Men fant på ebay ;) Ser ut som det passer rett i lyktene.

Det ligger en oppskrift på hvordan man skal koble de i vacn forumet. det er en pinne som heter NL i lys bryteren, det er styre strømmen til releet. Så er det bare pluss og minus.

Da tror jeg det er bare å skru på lyset, og alt ser helt orginalt ut :)

Tusen takk For hjelpen.. får se hva jeg gjør tror nok jeg bestiller ledningsettet så prøver meg fram selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...