Gå til innhold

NoLimit`s A4 Avant S-Line

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

2004 Audi A4 s-line 1.9Tdi Quattro

s-line interiør og eksteriør

Soltak

Varme i seter baki

Bose stereo (som jeg ble overrasket over hvor bra låter!)

Navi

+++

Hva som er gjort med bilen:

S4 grill + nedre grill

Byttet speil

Effektanlegg

Byttet leppa bak

50/40 senk (med org s-line understell)

Chip

Akkurat nå i skrivende stund er de eneste planene jeg har for bilen

- Toning av ruter (done!)

- Større felger (done!)

Bilde av bilen slik den var når jeg kjøpte den.

Sitter 18" BBS på den på bildet her. (originalhjul så reservehjulet er også av samme typen)

P4240048.jpg

Så dro jeg ned til Christer (dekkonline.no) og kjøpte meg nye felger.

Valget falt på Mesh2 9,5x19" bak og 8,5x19" foran.

225/35/19" Vredestein Sessanta dekk rundt om.

Da ble det seende slik ut:

audia419-1.jpg

audia4192.jpg

Ser ut som jeg kommer til å bestille meg justerbart senkesett til bilen også for å få den litt mer nedpå bakken. ;)

Tragiske bilder av bilen jeg har her. Skal prøve å få tatt noen bedre. Nødt til å kjøpe meg skikkelig speilreflekskamera ;)

Endret av NoLimit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 789
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune

Denne skulle vel egentlig vært i den andre tråden for nyere A4. Men ellers, nydelig bil!

Jeg og skal ha meg 8,5" og 9,5" av Christer med samme dim (225). Og han prøver å pushe på meg sessanta dekkene, hvordan syns du de fungerer? Støyer de noe spes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skulle vel egentlig vært i den andre tråden for nyere A4. Men ellers, nydelig bil!

Jeg og skal ha meg 8,5" og 9,5" av Christer med samme dim (225). Og han prøver å pushe på meg sessanta dekkene, hvordan syns du de fungerer? Støyer de noe spes?

Mulig jeg la den i feil forum ja :P

Får håpe det er en våken moderator her som kan flytte den for meg.

Jeg skulle egentlig kjøpe den andre pakken med billigere dekk. Angrer ikke et sekund på at jeg gikk opp i pris og kjøpte disse.

Veldig lite støy og meget fine å kjøre på. LITT støy er det selvsagt men det har mer med dimensjon og felger å gjøre enn dekk. Jeg anbefaler både Christer og disse dekkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott bil! Få slengt ut mer bilder ASAP!!!!

Takk for det :)

Jobber med saken.. men huff. Et gammelt digitalkamera duger ikke til så mye nå til dags.

Skal ut å se om jeg finner noe bra sted å ta bilder nå. Så kanskje location klarer å veie opp mot dårlig kamera ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider