Gå til innhold

NoLimit`s A4 Avant S-Line

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

Det står du har effektanlegg, hvilken sort er dette ? og jeg trodde det kun hva 1.8t som hva levert med dobbel eksos men har sett i senere tid sline 1,9tdi med dobbel eksos er dette noe som kan fås med bilen orginalt, større stusser er det og noe sline greier

Det er helt riktig. :)

Det er KUN 1.8T som er med dobbel eksos bak.

Min er ombygd siden jeg har diesel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 789
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du er virkelig flink med bilen din det skal du ha, jeg liker den veldig godt, dobble potter mmm ME LIKE..

Blir det mye svakere lys med den sotinga på front lyktene?

Ole

Takk for det :)

Ja lyset ble MYE svakere når jeg hadde på den mørkeste filmen fra Lamin-x. Så den er nå fjernet. Trenger lys nå ;)

Mulig jeg bestiller den nest-mørkeste filmen til våren igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du hadde den mørkeste filmen ja, da er det motatt hehe, blir nok så si like pent og se på med en film som ikke er fullt så mør tenker jeg..

Ole

Jada det hjelper på bare å få dem bittelitt mørkere.

Ble kult med den mørkeste men kanskje litt i mørkeste laget.

Er litt i tvil om å sette på igjen noe da bilen kanskje er mye mer clean uten noe på lyktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitti her å lest igjennom hele tråden din nå, satan for en fin bil du har :) Ville gått for de andre 20" hjula du hadde prøvd, kledde bilen godt!

Du ga meg forresten link så jeg får tak i film til mine frontlykter :) Takk skal du ha!

Håper på å se bilen din på VAG treff til sommeren, har så lyst til å se den in real life! Den fineste a4en jeg har sett her til lands ihvertfall!

Keep up the good work :D

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitti her å lest igjennom hele tråden din nå, satan for en fin bil du har :) Ville gått for de andre 20" hjula du hadde prøvd, kledde bilen godt!

Du ga meg forresten link så jeg får tak i film til mine frontlykter :) Takk skal du ha!

Håper på å se bilen din på VAG treff til sommeren, har så lyst til å se den in real life! Den fineste a4en jeg har sett her til lands ihvertfall!

Ikke den fineste, men kanskje en av de mest CLEAN A4en?:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ombygd sier du ? bygd selv eller kjøpt feri ? fra katta og bak da?

Effektanlegg ja. Men faktisk usikker på om det er kun fra Kat. og bakover. Det må selvsagt sjekkes opp :)

Sveist selv av forrige eier :)

Tusen takk for de godordene der. :) slikt gir mer motivasjon! :)

Ja om lommeboka tillater det til våren så blir det Tomason felger.

Bilen blir 100% sikkert å se på det meste av VAG treff til sommern ja :)

Skal gi han litt konkurranse jeg:)

hehe det minste problemet er å gi meg konkurranse. ;)

--------

Jeg begynner å bli fornøyd med bilen. Liker clean style selv så det er det jeg går for. S-line stylingen er noe av det fineste du kan få på disse bilene etter MIN mening så det blir ikke gjort noe mer med. :)

Selvsagt morsomt å høre at folk liker bilen og at dem til og med sier "den fineste i Norge". Det er nok å ta i litt men så lenge jeg er fornøyd selv så har jeg vel oppnådd målet. ;)

Men må si takk igjen for alle godord her. Som sagt så gir slike ting bare økt motivasjon til å gjøre den enda mer clean. :)

Selv om man aldri blir fornøyd selv........ :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider