Gå til innhold

NoLimit`s A4 Avant S-Line

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

• Svar 789
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fet bil..

Er det s4 eller s-line grill du har??

mulig det har stått tidligere, men da har jeg oversett det hehe

Er det noe hokus pokus og montere xenon i tåkelysa?? og parklysa??

S4 øvre og nedre grill :)

Neida ikke noe hokus pokus å montere xenon i tåkelysa :)

Parklys aner jeg ikke.

Jeg har bestilt meg xenonlook pærer til parklysene så ikke noe ekte xenon der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for litt off-topic, men jeg vil bare si at det ikke finnes xenonpærer til parklys. :)

Det som finnes er derimot xenon-look. Dvs at lyset som kommer fra pæren er mye hvitere enn den vanlige parklyspæren.

Grunnen til det ikke finnes xenon til parklys er at det ville overgå si egen hensikt. Parklys skal man bruke når man har parkert på en dårlig belyst plass (f.eks. i en veibane) slik at andre skal se bilen før de treffer den. Altså man skal bare se bilen, ikke bli blendet av den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som ik gjorde meg forstått.. "look" mente jeg hehe

Men hvor bestillte du tåkelysa, er ik sånn at du må kobble om noe ledninger og greier...??

Driver og setter på s-line pakka utvendig og da er det kjekt med litt update på lysfronten oxo.. ble strøkent:)

Takker for svaret..:)

vw golf III 94

vw Bora 99

vw golf III vr6 93

vw golf III GTI 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jeg har akkurat flyttet til Lillehammer nå :)

Så da er nok sjansen stor for at det var meg ja.

Er ekte xenon i tåkelysene ja ;)

Akkurat. Jeg har bare match, men skjønner vel at jeg må gjøre noe med det. Dine virka når jeg møtte deg i tunnel'n ned mot Strandtorget, for å si det sånn :)

Men ikke LED's i park? Det må DU gjøre noe med :D

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat. Jeg har bare match, men skjønner vel at jeg må gjøre noe med det. Dine virka når jeg møtte deg i tunnel'n ned mot Strandtorget, for å si det sånn :)

Men ikke LED's i park? Det må DU gjøre noe med :D

Dem virket ja? :P Lyste dem for sterkt eller?

Ikke tilfeldigvis deg Øyvind?

LED`s i park ja? fikser det for meg du? hehe

---- Vurderer å bytte felger om dagen.

Noen i hamar/gjøvik/lillehammer område som har noen pene 20" i bytte mot mine 19"? ;)

(MESH2 8,5x19"foran , 9,5x19" bak. Vredestein Sessanta dekk. Denne felgpakken kjøpte jeg i Mai for ca 17.000,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Ikke FOR sterkt. Det bare vistes godt akkurat når du kom opp ut av tunnelen der. Blir jo en slags bakketopp der.

Er ikke Øyvind, nei. Heter Glenn

Fikser lysa, jeg, hvis du har deler. Jeg har et par pærer liggende og, men mangler motstandene, og kabelsko.

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som ik gjorde meg forstått.. "look" mente jeg hehe

Men hvor bestillte du tåkelysa, er ik sånn at du må kobble om noe ledninger og greier...??

Driver og setter på s-line pakka utvendig og da er det kjekt med litt update på lysfronten oxo.. ble strøkent:)

Takker for svaret..:)

Tåkelysene er originalt på bilen min så hvordan det er å montere på en bil uten er jeg ikke sikker på.

På min forrige A4 så lå faktisk ledningsnettet klart til tåkelys (denne var org uten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det gjort!

Lei av å ha for brede felger bak + at bilen er for myk så slår lett oppi skjermene bak.

Så da ble det nye felger gitt!

Jeg og en kamerat bestemte oss for å prøve felgene på begge bilene en kveld, og fant ut at vi likte resultatet så godt at vi byttet felger!

Min egen mening er at bilen ble MYE penere så jeg er storfornøyd. :D

Gikk opp en dimensjon også så nå er det 20" :D

Eneste aberet er vel at det er 225 foran og 235 bak, noe som ikke quattro`n liker helt har jeg skjønt. Så blir vel til at jeg må bytte 2 av dekkene.

Her er noen bilder av hvordan det ble.

Enjoy! :)

DSC_0018.jpg

DSC_0023.jpg

DSC_0029.jpg

DSC_0027.jpg

(litt uskarpe bilder. Tatt uten stativ så det er grunnen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider