Gå til innhold

NoLimit`s A4 Avant S-Line

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

• Svar 789
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ahh;)

Faen at du BYTTA felger, jeg kunne gitt noen lapper for de gammle:(

Noe som skjer med bilen eller da?

Btw, vet du hvorfor dioden i parklyset mitt bare står å blinker?

hehe ja var flere som var intr i å kjøpe de gamle, men et bytte gjorde det mest enkelt :)

Ikke så mye som skjer med bilen akkurat nå gitt. Mulig jeg senker den litt til men syns igrunn ikke at jeg trenger det.

Vurderer også seat leppe under s-line fronten.

Man får se hva slags ting som plutselig skjer :P

Diodene blinker ja? er vel for at du ikke har noe motstand tenker jeg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja var flere som var intr i å kjøpe de gamle, men et bytte gjorde det mest enkelt :)

Ikke så mye som skjer med bilen akkurat nå gitt. Mulig jeg senker den litt til men syns igrunn ikke at jeg trenger det.

Vurderer også seat leppe under s-line fronten.

Man får se hva slags ting som plutselig skjer :P

Diodene blinker ja? er vel for at du ikke har noe motstand tenker jeg? ;)

hehe i stedet for å senke så bygger du den lavere:P?

Motstand ja.. så på thillip sin tråd, men jeg forsto ikke så mye av det som ble sagt ang motstand og Dioder i parklys..

help?:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe i stedet for å senke så bygger du den lavere:P?

Motstand ja.. så på thillip sin tråd, men jeg forsto ikke så mye av det som ble sagt ang motstand og Dioder i parklys..

help?:)

ble akkurat laget en howto her på forumet angående akkurat dette her. Les den og følg den ;) (husker ikke nick til han som lagde den)

Litt usikker på om det blir noe mer senk på bilen nå.

Med 20" så syns jeg det ikke trengs. Men skulle vært litt lavere i selve frontfangern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du litt mer fremme kan du jo hive på senkeskåler?

(Hvis du ikke allerede har dette da, har ikke lest igjennom hele tråden)

Jørn på VACN selger hvertfall slike.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=87337&page=32

Han sliter med leverandøren atm, men sikker på at fyren klarer å fikse det :)

Disse senker 10-20mm fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du litt mer fremme kan du jo hive på senkeskåler?

(Hvis du ikke allerede har dette da, har ikke lest igjennom hele tråden)

Jørn på VACN selger hvertfall slike.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=87337&page=32

Han sliter med leverandøren atm, men sikker på at fyren klarer å fikse det :)

Disse senker 10-20mm fremme.

Jepp er klar over dette og står i "kø" og venter på senkeskåler på lik linje med så MANGE andre.

Har på en måte gitt opp dette her men setter dem selvsagt på om dem noen gang kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, goodie.

Er veldig merkelig dette med senkeskåler synes jeg.. Ifølge jørn er de oppgitt til 10-20mm, men noen mener de har senket 30-40mm på deres bil. Virker rart. Skjønner ikke hvordan dette kan variere såpass mye.

Selv har jeg senket 30/30 med senkefjører på min A4 B5, og da får jo bilen hengerumpe. Lurer derfor veldig på om senkeskåler ville rettet opp denne "glippen".

Vurderer de som som Autospar selger, men her står det at de senker nøyaktig 15mm. Og da tror jeg ikke det er nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat og akkurat fru Blom. Den ble laget 12. mars 2007 :)

ooooupps!!! hehe. Så den ikke før nå jeg. Ehm...

Hehe, goodie.

Er veldig merkelig dette med senkeskåler synes jeg.. Ifølge jørn er de oppgitt til 10-20mm, men noen mener de har senket 30-40mm på deres bil. Virker rart. Skjønner ikke hvordan dette kan variere såpass mye.

Selv har jeg senket 30/30 med senkefjører på min A4 B5, og da får jo bilen hengerumpe. Lurer derfor veldig på om senkeskåler ville rettet opp denne "glippen".

Vurderer de som som Autospar selger, men her står det at de senker nøyaktig 15mm. Og da tror jeg ikke det er nok.

Ja senkeskåler retter nok opp dette. Har hørt dem senker mer enn 20mm ja. Det gjør nok dem på Autospar også! ;)

Ikke noe mer senk før vintern hvertfall. Kanskje etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, da kan det godt hende jeg slår til på de hos Autospar :) B5 skal vel stupe litt fremover med 50/30-senk, så da burde de skålene være nok til å få det i vater hvertfall ;)

Beklager for at jeg gikk litt utenfor temaet i tråden din.

Må bare få si at det er en utrolig fin bil du har! Drømmer om en slik, bare i sedan :) Du har hvertfall funnet den perfekte familieraceren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, da kan det godt hende jeg slår til på de hos Autospar :) B5 skal vel stupe litt fremover med 50/30-senk, så da burde de skålene være nok til å få det i vater hvertfall ;)

Beklager for at jeg gikk litt utenfor temaet i tråden din.

Må bare få si at det er en utrolig fin bil du har! Drømmer om en slik, bare i sedan :) Du har hvertfall funnet den perfekte familieraceren ;)

Ja mulig jeg bestiller hos autospar selv jeg om jeg ikke hører noe angående de andre. Skulle nok hatt senkeskåler foran gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider