Gå til innhold

NoLimit`s A4 Avant S-Line

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

http://www.big-wheels.no/Felgpakkermedsommerdekk/FelgpakkerAUDIOGVW/tabid/183/Default.aspx

Wooohoo! RS4 II -18" med 225-40-18 sommerdekk kr 7990,-

RS6 - 17" med 225-45-17 sommerdekk kr 6990,-

Ja dette var ikke ille priser! :)

Spørs jo selvsagt hva slags type dekk det er men.

Mulig jeg endrer prisen litt men ikke noe stress enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 789
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvilke dekk er det som står på? :)

Det vil jo ha litt å si på prisen. Er det Kina-dekk er 6k alt for mye, men er det skikkelig kvalitet så er det kanskje en grei pris. :)

Faktisk litt usikker på hva slags dekk det er på dem. MEn kan sjekke det når jeg kommer hjem fra jobb idag.

Jeg går ned litt på pris om det er jalladekk selvsagt.

Er en som har bydd 5k for dem nå så om han hoster opp penger så blir dem vel solgt uansett. Men ikke noe er solgt før jeg har pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil!:D

I følge Lamin-X skal det ikke bli forskjell på effekten av lysene etter montert film på lyktene. Hva synes du som har montert dette?:) Tviler egentlig litt, burde jo bli svakere lys.. Men tøft er det, så det betyr ikke så mye uansett:D

Takk for det! :)

Vel da LYVER Lamin-X for det ble STOR forskjell på lysene.

Jeg er nødt til å ta det av nå som vintern kommer. Blir altfor mørkt å kjøre med denne filmen på lyktene.

Men for all del, jeg kommer til å sette på ny når vintern er over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)

Vel da LYVER Lamin-X for det ble STOR forskjell på lysene.

Jeg er nødt til å ta det av nå som vintern kommer. Blir altfor mørkt å kjøre med denne filmen på lyktene.

Men for all del, jeg kommer til å sette på ny når vintern er over ;)

Ja, tenkte meg det;) Da får jeg vel kanskje bare vente med å montere filmen som jeg har kjøpt da..:) Liker jo å faktisk se veien når det er mørkt så!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider