Gå til innhold

NoLimit`s A4 Avant S-Line

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

• Svar 789
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare å opprette en Paypal-konto, med kredittkortet, så er det bare å kose seg;) Ta en kjapp titt på feedback-prosenten og antall kunder, det gir en indikasjon på hvor seriøs selger er. Og sørg for å ha oversikt over hvor mye shipping kommer på før du trykker på Buy, det kan i enkelte tilfeller være ekstreme greier. Utover det er det, som sagt tidligere, bare å kose seg! :D

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paypal er trygt og etter det jeg vet også under ebay.Alt av kvitteringer kommer opp i paypal kontoen din, skulle varen ikke komme så er det lett å ta opp dette med ebay..men som nevnt av Sandmo er det viktig å se på feedback-prosenten...DE med høy feedbackprosent vil neppe fucke dette opp da de lever av kjøp og salg :)

Carless

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitteliten photoshoot idag.

Var egentlig ikke bilen som skulle taes bilde av men man klarer jo ikke dy seg iblandt :P

a4birk2.jpg

Bilen din er utrolig fet! Angrer nesten litt på at jeg ikke kjøpte den A4 stasjonsvogna jeg så på før jeg kjøpte A3n..;)

Jeg ville ikke kjøpt disse lyktespoilerene til din A4..:) Jeg synes den ser penere ut uten disse!:) Men hvis du derimot har planer om å montere litt råere front, sideskjørt, osv. ville jeg nok vurdert det!:)

Bilen din har en clean og meget pent utseende, så jeg synes ikke du skal ødelegge det med lyktespoilerene..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din er utrolig fet! Angrer nesten litt på at jeg ikke kjøpte den A4 stasjonsvogna jeg så på før jeg kjøpte A3n..;)

Jeg ville ikke kjøpt disse lyktespoilerene til din A4..:) Jeg synes den ser penere ut uten disse!:) Men hvis du derimot har planer om å montere litt råere front, sideskjørt, osv. ville jeg nok vurdert det!:)

Bilen din har en clean og meget pent utseende, så jeg synes ikke du skal ødelegge det med lyktespoilerene..:)

Takk for innspillet. :)

Er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre selv så er akkurat slike innspill jeg vil ha :)

Blir nok ingen endringer på noe styling da jeg syns den originale s-line stylingen er fin. Må prøve å få tak i den cupra R leppa bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider