Gå til innhold

NoLimit`s A4 Avant S-Line

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

• Svar 789
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å dæggern!!

Det der så jo bare helt rått ut!!

Jeg sjekka visst oppdateringene i trådene i litt feil rekefølge.

Sa jo akkurat i Jean's tråd, at du nok henger litt etter med den leppe-mod'n :)

Vi må treffes når jeg kommer ned fra Svalbard igjen, så jeg får kikka litt nærmere på den bilen din :)

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle godord. Blir jo helt satt ut. hehe.

Men morsomt :)

Begynner å bli fornøyd med bilen nå men er ikke enig i at den er så bra som dere sier. Men slik er det vel, man ser ikke hvordan ens egen bil ser ut. :)

Skal ta en skikkelig vask en dag og prøve å få til noen skikkelig bra bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY FAEN :) hehe.. ble helt konge!! :D Forresten, hvor mye ga du for S4 grillen (oppe og nede)..hvis den ikke var montert fra før da? Får nemlig den levert til meg fra en kar på ebay for 2200,- Er det i det meste laget? Fikk ikke hørt fra møller om pris..tar jo aldri tlf, må alltid møte opp for å få noe klart svar.. Og til og med da så får jeg aldri klart svar.. Stress å montere?

Ja, det var i overkant mye!

Hver av grillene selges av Møller for ca 900,- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ble skikkelig bra !:)

Er ikke så mye mer enn planene dine å gjøre utvendig nå nei..

Passet leppa rett på eller måtte du også tilpasse?

Neida det eneste jeg gjorde var å "file" ned de to festene på midten litt. Ellers var det bare å skru den på.

Men ser nå at jeg har satt den på veldig skakt så jeg må nok ta den av og på igjen litt rettere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser utrolig bra ut denne avanten din nå NoLimit :) Skjedde med de gamle mesh hjula ?

Takk for det :)

Mesh hjula byttet jeg enkelt og greit i disse 20".

Dem var for brede. Stakk utenfor skjermbuen.

Og når du kjører i 110 og møter en skarp hump og det SLÅR oppi noe så jævli og riper opp både skjerm og felg så blir du ganske lei av å ha for brede felger. Så da ble det felgbytte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider