Gå til innhold

NoLimit`s A4 Avant S-Line

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

• Svar 789
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Driver og vurderer opp og ned om jeg skal bestille justerbart med engang eller gå for toning av rutene nå i første omgang. (siden begge deler kommer til å koste noen tusenlapper)

Selv syns jeg bilen trenger litt senk, men hva sier dere?

Veldig usikker her.

35% toning jeg har tenkt på rundt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, gå for soting først du. Høyden var ikke så ille nå synes jeg :)

Forresten en utrolig lekker bil! Nesten så man får lyst på stasjonsvogn gitt :P

Takk for det:)

Ja tror det ender med at jeg toner rutene nå i første omgang så får man bestille justerbart litt etterhvert som man går lei av høyden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen blir veldig mye bedre å kjøre med litt stivere dempere og fjærer :) syns også den ble mye bedre å kjøre med powerflex foringer ,men da forsvinner mye komfår desverre

nydelig bil :D

Ja og nå har jo s-line sportstunderstell så det er jo litt bedre enn en "vanlig" a4. Denne er jo også senket nå med senkefjærer så litt stivere enn en vanlig s-line er den jo, men ikke stiv nok.

Får tak i KW sett til en rimelig penge så det blir nok til at jeg slår til på det neste sommer tenker jeg om jeg finner ut at jeg må senke mer. Men bilen er alt valset bak så skal jeg ha den VELDIG mye lavere der så er det snakk om å bredde... :P

Litt comfort forsvinner nok ja når man setter på senkesett, men ... alt for utseende ;) Man får se hvordan det blir.

Mulig det blir bra når jeg får montert senkeskåler også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider